加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-09

林盛斌Bob肖像被盜用!「被代言」金融機構疑似用作詐騙!Bob公開點名並採取行動:唔能夠姑息呢啲騙子

  「金牌司儀」林盛斌(Bob)近年在YouTube開設Channel,以正能量訊息希望可以影響大眾,相當有心。不過他的照片和影片就經常被盜取成為「騙徒」的工具。繼早前不斷「被」成為金融講座嘉賓之後,近日再「被代言」金融機構拍廣告,激到Bob要撰長文澄清,又寸爆對方一個微細位就已經踢爆係疑似騙局,事件公開後,結果亦相當有趣。

 

 

  Bob認為近日市道麻麻,所以近日很多「騙徒」出嚟搵食,他力斥突然「被代言」一事,更罕有公開點名相關的機構,「你哋喺完全冇經過我同我公司嘅同意下,唔知係邊度攞咗幾張我嘅相走去用,我就真係覺得過分咗少少,唔係太好嘅。當我個經理人聯絡你哋嘅時候,傾咗幾句然後你哋竟然玩cut線?好啦,既然你咁想我幫你哋做宣傳,我就盡我『被代言人』嘅責任,等多啲人知道同認識你哋公司啦。」

 

 

  Bob踢爆這家公司其中一項可疑位,令網友一眼就分辨出到底是否騙徒,他續言:「你話你公司喺國際金融中心二期86樓咁型,但係email個尾竟然係用 yahoo.com,其實聰明少少嘅人都已經唔會上當㗎啦,同埋就算你哋偷,都用啲新少少嘅相啦大佬,你用嗰啲相,有啲真係好多年前㗎嘞,呃人都花少少心思,做少少功課啦唔該,四個字形容你哋,不知所謂。我重申:我冇幫過呢間公司拍廣告,亦唔係代言人。」

 

 

  Bob接受《晴報》訪問,他回覆說:「其實我都唔知嗰邊而家係乜嘢環境,成件事係有網民喺網上面見到,然後私訊問我係咪幫呢間財務公司拍廣告,係咪代言人,因為佢想借錢,問我係咪信得過,我先知道有件咁嘅事。然後我話俾經理人知,佢馬上打電話去了解到底點解冇經過我哋同意,就擅自攞咗啲相作商業推廣用途,不過傾咗幾句唔夠,對方就cut線,咁我都幾肯定呢啲係呃人㗎啦!如果間公司真係喺國際金融中心二期86樓,個email就唔會用yahoo咁流啦,同埋有朋友話俾我知嗰度應該係金管局其中一層寫字樓嘅地址,所以應該所有資料都係假㗎嘞。」

 

 

  Bob透露我出完個post之後,該「公司」的電話已經打不通,網址又load唔到,他說:「而家件事交咗俾公司同事處理,會徵詢法律意見再採取下一步嘅行動,因為實在唔能夠姑息呢啲騙子。(成日被利用做騙案「主角」點算?)其實對付呢啲事件,又真係冇乜嘢特別嘅對策,都係見招拆招,我在明,人哋在暗,如果下次再見到類似嘅情況,唯有用自己嘅方法喺社交平台嗰度馬上澄清同聲明,等多啲人知道,減少其他人被騙嘅機會,當然最希望執法機關可以落力重點打擊呢啲網上騙案,因為實在有太多呢啲case不斷出現,唔單只係我,好多人都受影響。」他表示由於他早前真心為朋友Bonnie推介她的網上課程,教大家管理財務,可惜影片遭到不法之徒利用作為騙財工具,令Bonnie的課程同相關照片都被盜用,「最慘係有啲人都誤會咗Bonnie嘅課程都係呃人嗰啲,所以佢都好無辜受到牽連。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#國際金融中心 #林盛斌 #廣告 #社交平台 #股票 #國際集團 #金融 #演員 #娛樂 #影視娛樂 #騙局 #騙局大拆解 #騙徒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share