加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-15

萬千星輝頒獎典禮2023|高海寧贏傅嘉莉奪「女配角」台下佘詩曼感動落淚!「最佳男配角」林子善一上台即跪拜:我跪係想跪父母

  《萬千星輝頒獎典禮2023》昨晚(14日)首先頒發「最佳男、女配角」,前日37歲生日的高海寧牛一當旺,成功憑《新聞女王》Cathy許詩晴一角,撼贏另一大熱傅嘉莉奪得「最佳女配角」,亦是高Ling第一次在《萬千星輝頒獎禮》有獎攞。

 

 

  高Ling激動爆喊,連台下的Man姐佘詩曼亦感動落淚。高Ling說:「多謝《新聞女王》團隊,我要將呢個獎送畀婆婆,我入行15年終於拎到獎!」

 

 

 

 

 

 

  「最佳男配角」則由林子善憑《隱形戰隊》獲得,出名喊包的他一上台即跪拜,他喊住說:「網民唔鍾意我喊,其實我都唔鍾意喊!」

 

 

 

 

 

  子善續說:「頭先我跪係想跪父母,因為佢哋帶我嚟呢個世界,多謝TVB,落TVB廣告吖,我好喊得㗎,唔好撩我啦!一生人一次!我要多謝投我票嘅人,多謝高層畀機會我,我唔係TVB親生仔,但我當TVB係屋企,流住TVB血!多謝周星馳先生帶我入行,多謝喺我冇乜嘢做時,曾志偉先生帶我入電影圈;當我想拍電視,黃子華先生帶我入TVB,好多人好錫我。」他不停逐一多謝家人,連頒獎嘉賓朱咪咪都笑他:「究竟你有幾多個屋企人?」

 

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#最佳女配角 #萬千星輝頒獎典禮2023 #新聞女王 #高海寧 #隱形戰隊 #最佳男配角 #林子善 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share