加入最愛專欄  收藏文章 

2022-05-06

力捧男新人及女子組合 黎明拋金句狂推新愛將

  【晴報專訊】黎明(Leon)繼早前在疫境下推出打氣歌《Good Luck》後,再有音樂新搞作,昨日宣布其唱片公司AMusic力捧男新人YUTA及二人女子組合Lab。向來愛捧「J字頭」女歌手的Leon,今次放棄傳統,更自嘲「唔會每次都撞J」,派金句狂推樂壇新勢力。

 


  黎明昨日在社交網發文,宣布AMusic旗下男歌手YUTA及女子組合Lab正式出道。Leon寫道:「作為一位音樂從業員,要早起身,如果可以就早瞓早起,如果唔可以就只能夜瞓,但都要早起,始終一日之計在於晨,音樂作品完成,終於亦都意味音樂從業員可以早瞓…但呢個係唔會發生…本職亦要負責推廣音樂。」

 

衛蘭(左)及衛詩當年備受黎明力捧。(資料圖片)


  其實,Leon由04年開始先後力捧衛蘭(Janice)、衛詩(Jill)、文詠珊(Janice Man)、JW(王灝兒)及JC(陳詠桐)等藝人,英文名全屬「J字頭」;今次Leon放棄J字傳統,他搞笑大派金句:「好多人講過公司與好多J字頭英文名歌手合作,以為我哋熱愛J,始終個名係佢哋真嘅英文名,亦都唔會每次都撞J。今次兩個英文字分別Y同L,如果加多個S就會好似牌子名,放心我會努力搵埋個S出嚟。」

16歲女新人唱《記憶棉》成名

 

Lab由兩位妙齡少女組成,成員Apple參加校內歌唱比賽時台型十足。(網上截圖)

Lab由兩位妙齡少女組成,成員Apple參加校內歌唱比賽時台型十足。(網上截圖)


  女子組合Lab昨日推出新歌《你是我的病》,而YUTA的新歌名為《推理的愛》,兩組新人均未見樣先聽靚聲。不過,Lab兩位成員Apple及IK身份已在網上曝光,當中16歲Apple就讀名校鄧顯中學,去年她在校內歌唱比賽演繹《記憶棉》,憑超靚聲獲得冠軍,參賽片段在YouTube至今已狂吸逾46萬點擊;至於IK同樣仍然在學,更將去日本做交換生。有熱心人士將她們的唱歌片段寄到AMusic,令她們一圓歌手夢。另外,Apple在其個人IG分享自彈自唱的短片,至今已有逾3,000人追蹤。

 

20歲的YUTA是電競選手,主動寄demo到唱片公司,因而獲黎明垂青。(FB圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黎明
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share