加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-03

澳門開騷齋企唱快歌 黎明盼下世投胎做觀眾

  【晴報專訊】黎明(Leon)前晚在澳門新濠影滙綜藝館舉行《STAGE ON 8演唱會》,Leon全晚以兩套西裝造型登場,獻唱19首經典歌;有「金句王」之稱的他除了分享「幸福論」,更笑稱下世要投胎做觀眾,場面搞笑。

 

Leon貫徹原地唱快歌風格,但觀眾仍看得如癡如醉。

 

  前晚演唱會撞正內地五一黃金周,黎明一出場便唱出《今夜你會不會來》、《對不起我愛你》、《送你一瓣的雪花》及《人在邊緣》等金曲。之後Leon問台下觀眾︰「好想知道你哋由邊度嚟?」有觀眾表示來自北京、杭州及珠海等地,Leon以廣東話及普通話雙語表示︰「反正來自邊度都有,亦聽到不一樣嘅聲音,大家聽得懂我講話嗎?」在快歌環節,他貫徹原地唱風格,僅有限度扭動身軀,甚有個人特色。

 

Leon唱出《對不起我愛你》等多首經典歌。

 

曾因尷尬拒唱《人在黎明》

 

  Leon在台上自爆較少唱部分歌曲,例如《人在黎明》,皆因歌名有自己名字而感到尷尬。他說:「上次喺演唱會唱過一次《人在黎明》,已經克服咗。其實歌名嘅意思係天曚光,同我無關,係自己諗多咗,大家聽到呢首歌時,要聽首歌嘅意境。」他隨即唱出《深秋的黎明》,期間因音響問題而斷音,但見慣大場面的他處變不驚繼續唱。

 

  至於獻唱《一生幸福》前,Leon突然發表「幸福論」:「睇演唱會好幸福、放假好幸福,幸福係人與人之間同生活日常發生事情入面,產生畀我哋嘅思想同肢體感到溫暖,開心就代表幸福。呢種幸福包括好多唔同時段,例如當一個人喺零下10幾度外出工作時,攞住個番薯,就諗起小時候阿媽煮畀你嘅番薯,係一件幸福嘅事…無論咩情況下,都祝福大家幸福。」當唱到《夏日傾情》時,Leon有見觀眾一起大合唱十分投入,即笑說:「下世我投胎做你哋,你哋上台唱歌。」有觀眾提議即場交換身份,他搞笑說:「依家唔得,因為我未『瓜(死)』,要時間投胎同輪迴。」最後他唱出《我的親愛》作結。

 

Leon揚言想在澳門玩室內跳傘。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黎明 #Leon #STAGE ON 8演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share