加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-20

陳豪回味與陳茵媺咀嘴 露背蔡思貝着開窿裙搶鏡

  【晴報專訊】《2023 TVB年中節目巡禮》昨日舉行,近百藝員大曬冷,包括陳豪、胡定欣、馬國明、蔡思貝、張振朗及劉穎鏇等。視后蔡思貝性感現身,不但大露背示人,裙子更以開窿設計,大騷滑溜大腿,可說是全場最搶鏡。

 

蔡思貝性感現身,搶盡風頭。

 

  無綫昨日宣布下半年推出八套劇集及15個綜藝節目,當中以張振朗最多產,演出劇集《奪命提示》及《靈戲逼人》,以及綜藝節目《歐洲鐵騎遊》和《約埋班Friend去旅行》。不過昨日最搶鏡的是大露背又露大腿的蔡思貝,她早前主持旅遊節目《貝遊英倫》收視口碑佳,節目即添食,將到英國、意大利拍攝《貝遊歐洲》。會否水着上陣派福利?她說︰「呢樣唔係我範疇,盡量啦,都有水上活動,睇下到時啲活動刺唔刺激。」

 

  至於陳豪與太太陳茵媺(Aimee)合演新劇《羅密歐與祝英台》,席上江美儀大爆陳豪與Aimee拍咀戲時超投入,陳豪即笑言︰「無(伸)舌頭!」事後,陳豪形容跟太太拍咀戲自然又舒服,但沒有因太投入而咀不停︰「你哋諗多咗,因為拍劇對住嘅Aimee,唔係屋企嘅佢,所以多咗份隔膜,不過兩夫婦拍親熱戲就唔會尷尬。」

 

胡定欣與陳豪在新劇《破毒強人》本有咀戲,但及後刪掉。

 

昨日節目巡禮率先播出陳豪與Aimee的咀戲。

 

張振朗備受重用

 

  而手執兩劇兩綜藝的張振朗,被問是否獲公司鋪路競逐視帝?他笑說︰「文偉鴻(《奪命提示》監製)不嬲都係視帝、視后收割機,但獎項嘅嘢再講啦,希望畀到觀眾新鮮感。(包辦兩個綜藝節目?)可能我年頭撼親個頭,依家就行運,哈哈。」至於袁偉豪(Ben)與懷孕四個月的太太張寶兒(Bowie)現身,提到腹中胎兒「袁寶」的性別,寶兒表示保持神秘,Ben則說︰「仔女我都鍾意,不過我特別鍾意女!」提到BB的中英文名,Ben指中文名可能找風水師傅改,「至於英文名,諗緊好無改B字頭,咁就三個BBB!」

 

劉穎鏇與張振朗在《奪命提示》中打戲連場。

 

張寶兒與袁偉豪暫不透露BB性別。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#2023 TVB年中節目巡禮 #歐洲鐵騎遊 #約埋班Friend去旅行 #貝遊歐洲 #奪命提示 #靈戲逼人 #羅密歐與祝英台 #陳豪 #陳茵媺 #蔡思貝 #張寶兒 #袁偉豪 #張振朗 #劉穎鏇
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share