加入最愛專欄  收藏文章 

2023-09-08

袁偉豪預告陪張寶兒入產房剪臍帶!坦言唔怕血:無嘢驚,我最驚係老婆

  【晴報專訊】袁偉豪(Ben)與張振朗昨日宣傳明晚首播的旅遊節目《歐洲鐵騎遊》,Ben太太張寶兒預產期在11月,雖然屆時他身在深圳拍劇,但他將會請四日假回港陪太太待產,更會入產房剪臍帶。

 

Ben預告北上拍劇期間會請假回港,見證BB出生。

 

  昨日記者會特別播出袁偉豪與張振朗在意大利、德國等地拍攝的片段,曾被封「地獄黑仔王」的振朗駕駛電單車期間意外翻車,可幸未有大礙,他自嘲:「呢啲意外發生喺我身上都唔意外啦!」Ben表示當時提醒自己保持冷靜:「見到振朗跌車,要幫佢檢查身體,好在佢揸架車唔高身,比較貼地面,所以佢淨係件衫爛咗。」

 

揸快車嚇親外母

 

  至於Ben笑言在歐州以時速140公里行車實屬平常,拍攝時奉旨揸快車的他,曾在IG限時動態上載行駛片段,卻嚇親外母。他說︰「外母睇到個story,話『乜你揸得咁快,好擔心你』,係嚇親好多人。(太太張寶兒投訴?)佢都有話幾好喎!」

 

張寶兒即將開刀生B。(資料圖片)

 

  提到寶兒的預產期在11月,Ben透露本月尾往深圳拍攝新劇《反黑英雄》,屆時需逗留一個半月。他說:「今次同陳山聰、張振朗一齊拍,到時臨近預產期,會請四日假返嚟。(請幾日太短?)唔夠膽請一個月假,都無辦法,預計都係生嗰幾日返。(太太開刀生?)應該係,我會入去剪臍帶。(唔驚見血嚇親?)應該唔會。(太太話你無嘢驚?)我最驚係佢。」身旁的振朗即大讚︰「怕老婆會發達呀!」

 

張振朗拍攝時翻車,可幸未有受傷。

 

張振朗拍攝時翻車,可幸未有受傷。(網上截圖)

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張振朗 #張寶兒 #反黑英雄 #袁偉豪 #地獄黑仔王
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share