加入最愛專欄  收藏文章 

2023-09-12

魏浚笙出任米線代言人!Jeffrey:我人生巔峰係中辣

  【晴報專訊】魏浚笙(Jeffrey)最近出任譚仔三哥米線(譚仔三哥)15周年代言人,昨日他現身限定「三哥黑蒜油味噌湯米線」活動,暫時忘記keep fit大啖食,同時不忘放電派心心,冧暈全場!最近推出新歌《失約巴黎》的他,坦言為圓唱歌夢,前後已花費七位數字,幸得經理人兼女友全力支持,他亦希望努力接商演補貼使費。

 

Jeffrey難得奉旨試食「三哥黑蒜油味噌湯米線」,將keep fit拋諸腦後。

 

  譚仔三哥踏入品牌15周年,以「堅持辣着」為品牌主題,繼續辣着大家帶來「辛」驚喜!魏浚笙獲邀成為品牌15周年代言人外,譚仔三哥亦以日本風味為靈感,今日起推出全新「三哥黑蒜油味噌湯米線」、限定小食「麻香昆布素菜卷」及特飲「櫻花蒟蒻蘋果綠茶」。Jeffrey昨日率先試食三款新產品,大讚限定米線選用赤、白味噌,配搭自家湯底,加上蒜香撲鼻的黑蒜油,令他暫時忘記保持身形,大啖食米線和飲湯,一口腩卷、一口溏心蛋,猶如吃播上身。

 

搵MV女主角唔使女友批准

 

  自認是譚仔三哥十年忠粉的Jeffrey,笑言除了新品「三哥黑蒜油味噌湯米線」外,平時最愛的配料是雞肉和「勿演(墨丸)」,剛從日本旅行回港的他說︰「我有去東京間三哥,原來日本係無墨丸!」問他吃過最勁的米線辣度?他笑說︰「我嘅人生巔峰係中辣,唔會試勁辣,因為做人知道自己嘅極限。」他又大讚「麻香昆布素菜卷」好食又健康,加上清爽香甜的「櫻花蒟蒻蘋果綠茶」,難怪他說︰「平時要keep身形,一係唔食,一係食好嘢就會諗到三哥。」

 

Jeffrey夾起腩卷,未放入口已笑得見牙唔見眼。

 

Jeffrey對「櫻花蒟蒻蘋果綠茶」充滿好奇,喝一口透心涼。

 

今天起,全線譚仔三哥將派發「譚仔三哥 X Jeffrey 明信片」,數量有限,派完即止。

 

  Jeffrey最近自資推出第三首單曲《失約巴黎》,他表示出歌前後已花費近七位數字,惟有多接商演,希望賺錢補貼,他搞笑說︰「(回本)要接幾廿個商演!」不過,他坦言自由身有話事權,能做自己想做的音樂作品,問到經理人兼女友可有反對?他笑說︰「無呀,佢十分支持我做呢樣嘢。(搵女友做MV女主角慳成本?)唔會!經理人做咩女主角,暫時MV故事上無經理人角色,就無需要。」Jeffrey感謝之前的MV女主角都收友情價,找女主角是否需要女友批准?他說︰「佢任我話事,我自主!」他預告在今年底推出第四首歌,「第四首風格會唔同,會開心啲多啲喜感,勁呀!」他笑說想過以群星拱照方式拍MV,「睇下啲朋友關唔關照我,不過點都畀番錢嘅!」

 

 

零死角男神Jeffrey狂派心心又單眼放電,冧爆現場人士。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#譚仔三哥 X Jeffrey 明信片 #譚仔三哥 #Jeffrey #魏浚笙 #譚仔三哥米線 #三哥黑蒜油味噌湯米線 #麻香昆布素菜卷 #櫻花蒟蒻蘋果綠茶
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share