加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-18

張寶兒產後因藥物敏感全身滿佈紅疹!指剖腹產子方便袁偉豪向劇組請假

  張寶兒在去年11月17日誕下兒子「袁咕碌」,當日老公袁偉豪都有陪伴生B。繼早前分享前往內地坐月經驗後,張寶兒亦拍片介紹在香港月子中心的坐月體驗。她留言:「好多人問我,到底BB係開刀定順產、係咪餵母乳?等我喺呢條片一一回覆大家!另外,我選擇咗喺港安醫院的生產同埋產後延長服務(即係月子中心),所以想分享吓今次坐月嘅體驗畀大家!」

 

  今次是張寶兒的第一胎,她選擇了剖腹產子:「因為我爸話開刀生BB個頭會圓啲,同埋方便老公預時間同劇組請假,喺我生產時陪伴在側。」她又指在佗B時不辛苦,「袁咕碌好錫我,呢個經歷係好感恩。」她亦大讚袁咕碌好聽話,好肯食奶,「而姑娘都話我好犀利,第一胎就咁快上到奶。」

 

 

 

  張寶兒指現在都是主力餵人奶,希望提供足夠抗體畀BB之餘,更增強她與囝囝之間的bonding。她又指現在與「袁咕碌」有不少互動,囝囝有好多表情,成日皺眉又成日笑,讚他是專業演員。張寶兒又指現在已好享受與BB相處的時間,有一次試過6個鐘沒有見過BB,已非常掛心。

 

 

  雖然懷孕過程不算辛苦,但在產後一段時間,張寶兒身上出現了紅疹,「紅疹都蔓延到全腳,肚皮同背脊都有。皮膚科醫生話我係好典型嘅藥物敏感情況,可能係我身體對抗生素敏感。以我所知,我身體唔係好受得抗生素,抗生素本身係想預防傷口感染,係預防性。喺醫生建議下,就停咗抗生素,轉搽抗敏感嘅藥。」幸好紅疹只出了兩次,之後亦慢慢退散。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#紅疹 #張寶兒 #藥物敏感 #袁咕碌 #袁偉豪 #月子中心 #影視娛樂 #皮膚病 #產子 #坐月
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share