加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-04

劉德華《潛行》任監製兼演員自認要求高!華仔被導演要求抱BB戲喊:我喊足兩個鐘佢都未收貨

  由劉德華監製,金像最佳攝影關智耀執導的新片《潛行》,即將公映!電影集合多位金像級演員,包括劉德華、林家棟、彭于晏、劉雅瑟等,華仔藉此電影傳承新力量,找來劉俊謙,談善言,以及朱鑑然、劉雅瑟演出。而出名的勤力的劉德華,雖然對演員要求甚高,但為免到場監看成為演員壓力,只是透過片段實時觀看。

 

 

 

  劉德華、談善言和朱鑑然早前為電影宣傳,劉德華笑謂雖然多了一個身份,但跟平時在片場都差不多:「就算我只係做演員都會八八卦卦,或者客串我都會講好多嘢,今次有多一個身份,就講得有力一點。」演員都形容劉德華要求甚高,他坦言因為是一套商業片,戲中的文戲就要演得精細一點,他說:「要控制拍攝時間,有好多場口,必須要大家3秒鐘就做到效果,我會直到佢哋做到我先會叫停。」

 

 

 

  自己要求高,劉德華今次則遇到大對手,他表示導演關智耀(Jason)執導要求其高:「原來Jason狠過我,做夠我就會收手,反而佢唔會,佢會要求演戲時畀多啲,對住我都一樣唔放過。有一場戲要抱住BB,講我個BB喺彌留之際,我喊足兩個鐘佢都未收貨,有一個Shot我望住BB,眼淚都跌喺眼鏡上面,佢話換鏡頭再試一次。」已榮升爸爸的他,能夠更易入戲,而且BB使用的特技化妝太真實,使他好入戲。

 

 

 

  劉德華事前挑選的新晉演員,主要是他們對面大場面都不會敢怯場,所以不用面試直接採用,他與朱鑑然在《拆彈》、《金手指》合作,劉德華大讚這位後輩很勤力,他說:「我記得有場戲要撞玻璃,自己對住牆不斷試,佢對自己工作好投入。」今次有不少大場口,劉德華為免給演員壓力,都刻意沒有在場監督,透過直播片段去睇場口。

 

 

 

  朱鑑然其中一幕被膠水袋笠頭,挑戰水刑場面,花了兩個多小時化妝,但都要浸在水中,實在不容易,本身是游水運動員的他,事前都有練習,他說:「壓力來因為好多場係大場面,唔想錯影響人,拍前問清楚指導,務求就完整地一次過做到動作。雖然我識游水,但畢竟係一個人,喺水中都會有啲呼吸困難,其實嗰場戲比想像中驚啲,原本可以閉戲,但你入咗戲水袋笠頭,戲中同真實都會有啲驚慌。工作人員都會睇住我,我哋會有暗號,有乜事立即Cut。」

 

 

 

 

 

 

 

  這場戲朱鑑然與林家棟前輩做對手戲時,由於對方氣場好大,好容易使自己入戲,自然入戲。談善言對住演戲經驗豐富的人,不斷在現場偷師,就有如去學習,她跟林家棟做對手戲時,獲益良多:「家棟哥好照顧對手,畀好多意見,提意可以點做,或有某啲諗法。有場戲喺羈留病房一場感情戲,幫我照顧所有嘢,我OK佢先拍,安心環境下拍令我好安心。」

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#潛行 #林家棟 #朱鑑然 #劉德華監製 #關智耀執導 #彭于晏 #劉雅瑟 #拆彈 #金手指 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share