加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-04Text: 娛樂組

82歲盧海鵬自爆右眼失明、長期糖尿變青光眼!盧海鵬:唔好強求,有得撈就撈,冇得撈就算!古天樂曾極力游說「通波仔」代墊20萬手術費

  盧海鵬近年不時出席在電影活動,去年9月現身《歡樂今宵》EYT聚會時,雖然要用拐杖及友人攙扶,不過仍然精神奕奕,中氣十足。現時82歲的盧海鵬日前再現身「藝進同學會」的周年晚宴,席間接受好友鄧英敏的YouTube Channel《老友鬼鬼》訪問,自爆原來右眼已經失明,老無所依,幸好有好友關懷。

 

 

  盧海鵬被問到身體如何?他中氣十足地回答話:「呢輪身體唔錯㗎,咩事都冇,問題就係以前搞到自己隻眼盲咗,(點解?)因為長期糖尿,引起青光眼,冇辦法醫到,後來知道都冇得醫啦。」他表示右眼完全失明,左眼正常。盧海鵬近年身體健康,全靠周潤發的帶領,每朝去跑步晨運,鄧英敏問快跑定慢跑,盧海鵬說:「梗係慢跑啦,我能唔能夠急跑先?就算係急跑都會死人,個心臟都負荷唔起。(每日跑幾耐?)一個鐘頭,冇停過,梗係連續跑啦。」鄧英敏大讚:「咁你真係好叻喎!」晨跑過後,他便去醫肚,「跑完步就買個面包食吓,好簡單嘅早餐,沖杯嘢飲咪得囉。」

 

 

  談到下個月的農曆新年,盧海鵬說:「冇咩打算,你過咩節都係咁㗎啦,我啲人冇晒喺度,屋企人全部喺晒加拿大,剩番我一個喺度啫。大陸嘅屋企人就死晒,父母兄弟,阿哥阿嫂,冚唪唥死晒。」鄧英敏安慰他說:「人生都係咁啦,最緊要你身邊有一班好朋友,一班同學,大家陪吓傾吓偈都好啊。」盧海鵬表示認同,他說:「而家都係靠咁,你話要我去邊度,我都唔去㗎啦。(外地拍戲又如何?)演出就難講啦,自己覺得可以做咪做吓囉。(有戲癮嗎?)有乜戲唔戲癮,做戲嘅嘢,你一撩到就有(戲)癮㗎啦,你唔撩就係咁呆呆滯滯囉。年紀都唔細啦!」

 

 

 

  盧海鵬寄語一眾「老友記」:「大家注意身體健康,最緊要身體健康,咩事都唔使理㗎啦!又唔好強求乜嘢,你有得撈就撈,冇得撈就算,就係咁樣過啦。(飲食方面?)最簡單最好,你晚晚咁飲(宴)盞死。我夜晚唔食嘢,5點食個麵就算,所以一嚟飲(宴)個人就唔舒服。又夜瞓啦,我跑步改變晒啲時間嘛。夜晚9點就瞓,朝早6點鬧鐘就響。」鄧英敏問到篤追問盧海鵬幾點食午餐,盧海鵬被問到不太耐煩,「你真係長氣,我話中午咪中午囉,你話12點、1點,唔通11點呀?唉,講咁耐算數啦!」鄧英敏笑言:「鵬哥的耐性係咁上下,今日算係咁呀喇!」

 

 

  幾年前,盧海鵬有一條血管阻塞了百分之九十,要入院「通波仔」,當時古天樂有份極力游說他做手術,並先替他付20萬醫療費用,再由盧海鵬索取保險賠償。盧海鵬1973年入讀無線電視第三期訓練班,同學包括周潤發及吳孟達等,他是《歡樂今宵 》的中流砥柱,經常扮鬼扮馬,為觀眾帶來歡樂。盧海鵬在電影方面都有很多成就,曾憑《奪命金》榮獲金像獎「最佳男配角」。盧海鵬先後有兩段婚姻,共育有一子兩女,不過晚年跟子女分隔兩地,盧海鵬則選擇留港。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#盧海鵬 #移民 #糖尿病 #古天樂 #行山 #跑步 #Youtube #糖尿眼 #加拿大 #青光眼 #電視台 #演員 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share