加入最愛專欄  收藏文章 

2022-01-07

膝下無兒不寂寞 羅蘭:後輩自動自覺叫我阿媽

  【晴報專訊】羅蘭在今日大結局的劇集《愛上我的衰神》中,一改慈祥老人形象,飾演胡鴻鈞的潑辣嫲嫲「四妹」,但後來劇情大逆轉兼超催淚,令觀眾十分難忘。現實生活中,孑然一身的羅蘭膝下沒有兒女,但獲姨甥女經常噓寒問暖,令她暖在心頭;人緣甚廣的她亦獲不少後輩尊重,難怪她笑說:「我唔使刻意收契仔契女!」

 

 

  在《愛上我的衰神》中,羅蘭經常向孫仔胡鴻鈞破口大罵,她形容自己的演出無理取鬧,而且愈鬧愈有火,「我真係歇斯底里咁鬧,同以往角色好唔同,鬧到好忟,不過無辦法,劇本係咁,我哋做演員嘅惟有照做!雖然要嗌破喉嚨,但我又無話特登煲咩湯水護聲,因為太甜反而會惹痰。」羅蘭跟胡鴻鈞首次合作,她大讚這個後輩斯文又乖巧,「佢真係好乖,唔會點出聲,唔使埋位時都唔會不停喺度講嘢,係比較另類嘅後生仔。」

 

羅蘭在劇中演惡嫲嫲,表面嫌棄孫仔胡鴻鈞,背後大有洋葱。

 

當姨甥是親生子女

 

 

  現年87歲的羅蘭一直未婚,問她可曾幻想過兒孫滿堂?她哈哈大笑說:「我又無喎!我無結過婚,但我家姐結咗婚,生咗六個仔女,以前啲人生完一個又一個,佢有四個仔兩個女。姨甥女兩夫婦好有心,天氣凍就打電話嚟,問我使唔使拍嘢開工,記得着多件衫保暖;天氣熱又會打嚟,提我帶遮帶水,佢哋咁有心,使乜自己生吖,哈哈!有呢兩個姨甥已經夠晒,真係好乖好孝順,我當正係自己仔女。」

 

羅蘭和胡楓相識數十載,兩人合作無數,十分老友。

 

  提到羅蘭好友胡楓(修哥)在圈中有不少契仔契女,而羅蘭跟後輩如劉德華、古天樂等亦交情匪淺,但她笑言:「我唔使收契仔契女㗎,佢哋自動自覺叫我做阿媽。好似張國強咁,佢喺好多劇裏面做我個仔,拍戲以外佢都叫我媽媽,一得閒就打畀我話『媽媽,飲茶喇』,佢會嚟車我、周驄同修哥去飲茶。又例如我同麥長青拍完一套戲,我做佢大姊,佢到今時今日都咁叫我,佢哋好有心。」羅蘭坦言年紀愈大,愈珍惜跟朋友見面的時間,「我87歲,修哥同周驄89歲,所以一得閒就約食飯,近排修哥好勁呀,佢有兩三套劇拍緊,成日都聽到佢話開工。」

 

張國強(後排左二)十分有心,經常親自駕車接送羅蘭和胡楓等老友記飯聚。(微博圖片)

 

無睇過ViuTV劇集

 

  永不言休的羅蘭正趕拍新劇《法言人》,除了背誦法庭的複雜台詞,更要清晨五點起床開工,但她毫無怨言,「橫掂我都係坐喺屋企,點解唔拍?我體力仲應付到,而且導演好錫住老人家。好似我同修哥拍《一屋老友記》,導演會特登拍快啲,等我哋早啲收工,所以返嚟(拍廠景)最好拍多啲,始終都要拍㗎嘛!」因羅蘭跟無綫有合約,故不可現身其他電視台,對於近年ViuTV跟無綫打對台搶收視,她坦言沒看過友台的劇集,「我唔知佢哋有咩劇,無睇呀,因為睇唔到,90幾台我撳唔到,ViuTV我唔知係幾號台!」當得知ViuTV是99台後,羅蘭即以英語告知在場的傭人,英語相當流利,但她謙虛笑說:「我係得呢幾句㗎咋,仲有『Yes』、『No』。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#羅蘭 #愛上我的衰神
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share