加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-25

期待與另一半「同歸於盡」 泳兒愛跟男友鬥嘴零浪漫

  【晴報專訊】泳兒近日推出新歌《同歸於盡》,單看歌名以為又是慘情歌,但原來是一首浪漫情歌,跟過往的暗黑系列歌曲反差甚大。泳兒坦言,若覓得跟她說「願意和你同歸於盡」的另一半,十分難能可貴;與髮型師男友Ziv拍拖多年的她,對婚期仍未有定案,但她認為心態比一紙婚書更為重要。

 


  泳兒近年憑《溝渠暢泳》及《荊棘海》等暗黑系列歌曲,為她橫掃不少歌曲獎項,《溝渠暢泳》更為其首支「五台冠軍歌」,成績驕人。今年,泳兒以祝福三部曲為全年歌曲主題,首支作品《同歸於盡》亦沿用暗黑音樂班底。「過去三年嘅歌,寫晒自己人生上遇到嘅挫折同經歷,我問自己仲有咩係害怕或者唔想面對,就係生離死別。生命每日都倒數緊,希望透過呢首歌,提醒大家珍惜當下,亦希望有生之年,搵到一個陪伴自己終老嘅人。」

非小鳥依人女朋友

 

泳兒跟髮型師男友Ziv感情十分穩定。


  泳兒將「同歸於盡」這四字視作祝福,唱出超越生死的愛,更推薦大家以此曲作為求婚歌。「擁有一段至死不渝嘅愛情真係好難得,願意同歸於盡都係一個承諾,希望呢首歌打入大家嘅心扉,將呢首歌帶入婚禮,作為成長片段嘅配樂,又或者成為求婚、婚禮上嘅新詞語。」日前,泳兒在社交網上載戒指相,寫上「我願意」,惹來結婚傳聞,後來她解釋只是宣傳新歌,掀起網絡「炒車」。其實,泳兒跟男友Ziv拍拖多年,兩人經歷不少風風雨雨,感情穩定,她笑言歡迎男友用此歌向她求婚,「喺我低潮時,佢一直陪住我,係我嘅精神支柱,雖然我哋未傾過結婚呢個話題,但我覺得心態比一紙婚書更重要。」

  跟男友相處早已充滿默契,泳兒形容自己不是小鳥依人的女友,「其實我好鍾意寸佢,成日同佢鬥嘴,呢個就係我哋嘅相處模式,唔會係大家幻想中無時無刻都係甜蜜。就好似我首歌咁,唔使畫出腸咁寫晒啲甜蜜歌詞,但大家聽落,又會感覺到甜蜜嘅氛圍。」泳兒指經歷不同的人生階段後,對甜蜜的體會亦有所不同,此刻的她,更希望有一個刻骨銘心的承諾。

 

泳兒日前獲好友衛蘭、王君馨及鍾舒漫等慶祝生日。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#泳兒 #同歸於盡
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share