加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-24

兒子面前樹立榜樣 陳凱琳深夜偷吃零食

  【晴報專訊】身為三孩之母的陳凱琳(Grace)身材勁fit,原來是零食控,不過為了在兒子面前,做一個好榜樣,若要滿足口腹之慾,只能趁三名兒子入睡後,才可以大快朵頤。Grace透露老公鄭嘉穎飲食超級健康,故每當她食零食時,便會被老公「訓話」一番。

 

Sofiee(左)和Grace分享護膚及keep fit心得。

 

  當了媽媽後的陳凱琳,對護膚及打扮依然講究,昨日她出席品牌活動,分享靚媽之育成心得。Grace直言當媽媽後,護膚方面更加不能偷懶,飲食也會特別注意。Grace自爆喜歡吃零食,但要在兒子面前忍口,「唔想啲仔問點解媽咪食得,佢哋唔食得,所以每晚要趁佢哋瞓覺,我先可以偷偷地食甜品、蛋糕、糖同埋朱古力,其實食太多糖對皮膚唔好,偶然食少少都OK嘅。」Grace又指老公鄭嘉穎在飲食方面,比她健康得多,「佢食條菜都要浸水去油,所以老公會提點我唔好食太多零食,佢話老咗就會明,佢係我嘅私人營養師。」

 

鄭嘉穎和陳凱琳婚後育有三子,幸福滿瀉。(資料圖片)

 

吳海昕跟黃秋生學戲

 

  而同場的吳海昕(Sofiee)自言怕曬黑,平時靠踩健身單車keep fit。她透露為下月參與舞台劇,早前特地跟黃秋生上演技堂,「第一次喺演藝學院咁大個場做舞台劇,所以有啲緊張。」問到身旁的Grace可有戲癮?她坦言目前較喜歡當主持,「我做戲又唔叻,之前同老公拍咗條片,有人留言問佢覺得老婆演技點,佢就答同以前差唔多,雖然知老公只係講笑,但自己都明白演戲係要花很多功夫同時間磨練。」

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#吳海昕 #鄭嘉穎 #陳凱琳
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share