加入最愛專欄  收藏文章 

2023-08-03

夥拍舞台劇前輩擦火花!吳海昕不敢怠慢化身海綿吸功架

  【晴報專訊】吳海昕(Sofiee)將於10月尾演出搞笑舞台劇《Laugh Vacation》,拍檔包括韋羅莎(Rosa)、胡麗英、白只、朱栢謙、楊偉倫(阿卵)和ERROR成員193(郭嘉駿)。面對多位舞台劇前輩,Sofiee不敢怠慢,事前上戲劇班增值自己,到埋位排戲,就從前輩們身上偷師。

 

吳海昕第二次演出舞台劇,自認還是初哥。

 

  《Laugh Vacation》講述一家假裝面臨結業的酒店,以集體回憶等方法去吸客,成功引來一班奇形怪狀的城市人入住。在疫情期間,不少香港人喜歡去staycation,吳海昕爆朋友的瘋狂經歷,「我朋友好鍾意攞酒店啲嘢,佢攞咗20對拖鞋。喺劇入面都會有啲貪心嘅人,亦有啲比較有良知嘅人,大家會有一種搵到自己或者身邊人影子嘅笑點。」韋羅莎亦指情節會引起觀眾共鳴,「我同白只飾演一對夫婦,諗住去staycation重燃愛火,但我一直記掛住屋企個女,根本浪漫唔到。」

 

胡麗英、韋羅莎和吳海昕首次合作,擦出不少火花。

 

驚嘆港人之創作力

 

  香港人在疫情期間,內心難免有不少壓力。Rosa的工作停擺了兩年,直至準備公演舞台劇《最後禮物》的首日,又因疫情而煞停,這些打擊令她陷入沮喪的邊緣。而胡麗英演出的舞台劇亦被迫取消,「好多嘢都好脆弱,可能一個疫情令到自己無咗屋企人,有啲人因為無得飛而見唔到屋企人,咁我就問自己最想做啲咩?最重要係搵到快樂嘅方法。呢套劇係講大家用不同嘅方法尋開心,到最後乜嘢係最開心呢?」

 

  Sofiee則看到港人在疫情下的無限創作力,「香港人喺疫情下產生咗staycation、不同嘅YouTube channel出嚟,無嘢會整得死香港人,所以呢套劇講我哋嚟到酒店staycation,好多可能性發生,人生就係好荒誕,但點樣喺荒誕入面搵到自己嘅生存空間,呢個就係觀眾喺呢套劇搵到共鳴嘅地方。」

 

吳海昕(左二)希望從拍檔身上學到搞笑本能。(資料圖片)

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#吳海昕 #韋羅莎 #胡麗英 #Laugh Vacation #Sofiee #Rosa #白只 #朱栢謙 #楊偉倫 #阿卵 #193 #郭嘉駿
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share