加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-28Text: 娛樂組Photo: IG

張致恒疑獲「有心人」幫助解決欠租問題!一家受邀去嘉年華過聖誕!雯雯獲護膚品贊助網民留言:有錢過自己

  張致恒(Steven)和太太區燕雯(雯雯)結婚四年,先後誕下天寶、天牧、天朗及天樂四個囝囝。四年抱四的兩人財政狀況一直未如理想,連月來都出post明示或暗示想要贊助,繼早前成功獲得孻仔百日蛋糕和迪士尼門票後,聖誕節又獲邀去嘉年華會,昨日更獲得護膚品贊助。

 

  雯雯在冬至當日曾發文指:「咁凍可以同佢哋去邊?原來去到絕路嘅時候,真係會冇人幫。」疑與囝囝無家可歸,之後更清空IG,一度令人擔心會做傻事。不過在聖誕節,雯雯終於發文更新動態,她與兒子現身戶外充氣城堡嘉年華,而囝囝更與卡通人物擊掌。雯雯感恩留言:「謝謝邀請,多謝有心人,問題解決,可以同小朋友過聖誕。」

 

 

  張致恒之前曾突然放負,指自己已經因為交唔到租搬過好多次:「我真係好努力去面對,我唔想再搬屋……我真係好辛苦……如果有冇人可以幫到我。」而事隔四日,雯雯似乎暗示欠租被趕走,連環出四個黑底白字的IG Story向網友求救:「咁凍可以同佢哋去邊?原來去到絕路嘅時候,真係會冇人幫。」雯雯此言一出,加上Steven又日前提到交租的問題,不難令人聯想到兩人因為未能交租而被趕走。不過雯雯這幾日沒有再在社交網放負,加上她說:「多謝有心人,問題解決。」疑有人幫助她們解決欠租問題。

 

 

  而在Boxing Day,雯雯又再更新IG,今次則是多謝護膚品贊助,指天氣又凍又乾燥,多謝該護膚品救她的皮膚。不過有網友重點則放在護膚品後的背景,指雯雯家中看似好闊落,又有聖誕裝飾,有人留言指她似乎有錢過自己,不過未幾留言已遭刪除。

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#社交平台 #娛樂 #張致恒 #聖誕節 #冬至 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share