加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-30Text: 娛樂組

大爆與許冠傑分道揚鑣2大原因!黎彼得形容自己填詞人生涯「有名無利」!被問起TVB火起:嬲呀!

  黎彼得近日接受資深傳媒人陳少寶的節目訪問,節目轉載到陳少寶的YouTube頻道中播出,吸引不少網友支持。黎彼得分享他的填詞人生涯,他形容是「有名無利」,「每個人際遇唔一樣,林夕同鄭國江都一樣發達,我就比較少產量,幸好唔多但得到大家認同,際遇唔同,我入TVB咁耐,佢哋都唔搵我寫主題曲嘅,可能搵我貴啲卦。」

 

 

  黎彼得透露兩次作品被直接用上而沒有收到任何版權費,第一次是他在《年青人周報》的專欄改寫《相思淚》一曲,譚炳文直接在《歡樂今宵》唱出,第二次是為溫拿寫的《玩吓啦》,他說:「陳友車位喺我隔籬,有次帶我去威,佢哋話阿B(鍾鎮濤)寫咗首歌,想搵人寫詞,咁我就寫咗『今朝等到而家,囉囉攣心掛掛』,之後黃霑埋尾都冇落我名,事後我有同佢講番呢件事,佢話當時我用筆名柴可夫,佢唔知道柴可夫係邊個,所以冇落名。」不過當陳少寶講起TVB時,黎彼得即時火起:「唔好提佢,嬲呀!」

 

 

 

  事關黎彼得早前入院接受「通波仔」手術,沒想到術後休養後,一直未有收到開工的通知,後來跟TVB的合約完結後,就沒有再續約,連《愛回家之開心速遞》的連戲角色「豹叔」都被撤走。

 

  提到《Monica》一曲,黎彼得坦言影響深遠,「呢首係我同許冠傑分咗手之後,我要單飛,要證明自己我係得,懷念裏面女士係我第一任女朋友,佢拋棄我,不過都好多謝佢當年不離不棄。」黎彼得指跟許冠傑最終不歡而散,他提出兩個原因,其中一個原因較早前在不同訪問都有提過,「佢老婆好憎我,因為我係揸車佬,出身坑渠老鼠,我又唔識英文,佢成日投訴我哋傾親就傾通頂,佢太太唔係呢行,感覺我好似係損友,教老公食煙飲酒。」而另一個原因原來跟填詞有關,由於許冠傑的作品中,填詞每每都會寫上「許冠傑/黎彼得」,但後來推出《打雀英雄傳》等等較市井的歌曲時,許冠傑的大學同學就有所質疑,「有一樣嘢係重點,好多首歌都唔關佢事,尤其佢大學同學問佢,Sam又唔識賭錢,麻雀歌又係你個名行先,好似唔關黎彼得事咁,但佢哋就覺得梗係黎彼得寫呀啦!出事喇,Sam聽到梗係好『梗耳』唔開心啦!佢唔識打麻雀,但據我所知佢就將我歌詞畀許冠文睇,佢識鬼賭錢,全靠許冠文,可惜佢唔開心囉!」

 

 

  黎彼得表示歌詞「清風兩袖」形容自己,「我個人性格問題,吊兒郎當,你見我著衫都知,我唔鍾意去大場面,著踢死兔去Ball?關我鬼事咩,我又唔係上流社會!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#溫拿 #黎彼得 #TVB #綜藝節目 #Youtube #譚炳文 #娛樂 #許冠傑 #陳友 #演員 #黃霑 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share