收藏文章 

2018-04-19

工聯會新領導出爐 新思維就係玩Facebook?

  工聯會領導層啱啱改選完,之前嘅理事長吳秋北就「升Level」做咗會長,原本嘅會長林淑儀(淑儀姐)就加多兩隻字、同陳婉嫻一樣做「榮譽會長」,不過之前都係榮譽會長嘅鄭耀棠(棠哥)就冇咗個名,Down Grade變返做普通會員咋噃!

 

工聯會領導層啱啱改選完,大家認得幾多個?

 

棠哥唔做何解呢?

 

  棠哥聲望咁高,連淑儀姐都話佢係一個Icon:「一講鄭耀棠三個字就知係工聯會」!咁點解而家退出領導層呢?淑儀姐就話係棠哥嘅個人意願,所以佢都冇點樣追問落去。連淑儀姐都冇再問落去,唔通棠哥此「退」另有原因?計Jenny話,無所謂啦!棠哥已經係港區人大,Level仲高啦!

 

黃國、黃國健傻傻分不清

 

  秋北「升呢」做會長,咁佢本身理事長個位邊個做?原來就係副會長兼秘書長黃國喇!唔好以為Jenny打少咗隻字,事關真係「黃國」做理事長,唔係立法會嗰個「黃國健」(KK)!雖然兩個名好似,不過大家就成日可以喺立法會見到KK,而黃國就多數做後勤嘅,所以大家對佢唔多熟悉一啲都唔出奇!

 

  呢位新任理事長都同Jenny講,之前有行家報道佢哋新一屆領導層嘅新聞,就真係將佢同KK撈亂咗!佢仲同Jenny講,其實喺佢家族排字輩嚟講,佢嗰代係叫「黃景X」,不過唔知老竇有啲新思維定點,覺得起一個字嘅名型啲,所以就改咗「黃國」呢個名啦!

 

 

認住喇!拎咪呢個就係「黃國」喇,唔係立法會嗰個「黃國健」呀!

 

老人先用Facebook 搞埋網台得唔得?

 

  黃國嘅爸爸有「新思維」,佢本人都一樣有噃!黃生同Jenny透露,而家工聯會好著重傳訊方面,亦都招攬緊唔少人才幫手,希望可以吸引多啲會員同加強溝通喎!佢仲話,而家宣傳攻勢分咗3條路嚟行,分別係整月刊、整網頁同埋搞Facebook,諗住可以老中青三代人都涉獵到,仲話見到泛民嗰搞網台咁成功,都有計劃搞埋一份!不過Jenny仲記得今年年頭先聽到一句震驚20億Facebook用戶嘅說話:「Facebook係老嘢先用!」黃生想用Facebook打動年輕人的心,可能都係捉錯用神……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #工聯會 #Facebook
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share