加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-14Text: EdithPhoto: 各酒店提供

父親節自助餐2022 | 至正Buffet大集合!海鮮大餐、任食生蠔和牛、即片烤鴨、任飲啤酒齊晒!爸爸大滿足!

【父親節自助餐】海鮮控爸爸必試:香港JW萬豪酒店JW咖啡廳

 

圖片來源:香港JW萬豪酒

 

  位於香港JW萬豪酒店內、曾被網民譽為城中最豪華buffet之一的JW 咖啡廳,一向都是Buffet迷朝聖地,今個父親節餐廳推出主打海鮮的自助晚餐。在這埸盛宴之中,除了亞洲及國際美食外,自助晚餐的亮點一定是無限的高級海鮮菜式,包括赤貝、油甘魚及帶子刺身、波士頓龍蝦、麵包蟹、紅/藍蟹等冰鎮海鮮、花膠椰青燉海螺、黑松露炒斑塊、避風塘炒蟹、鮑汁炆海參和南非鮑魚、蠔皇炆花膠、黃金大蝦等等等等,最適合海鮮控爸爸了!另外,只要在父親節當天去吃自助餐,更可獲特別設計並配有家庭照的父親節心意卡1張,咁就最窩心啦!

 

圖片來源:香港JW萬豪酒店

 

自助晚餐

供應日期:2022年6月18日(六)及6月19日(日)

供應時間:晚上6時至10時

價錢:成人$928/位,小童$648/位( 設加一服務費)

 

JW咖啡廳

 

地址:金鐘金鐘道88號太古廣場香港JW萬豪酒店5樓

查詢:2810 8366

 

下一頁:超舒服、飽覧都市美景食大餐

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#美食 #鮑魚 #酒店 #父親節自助餐 #自助餐 #龍蝦 #和牛 #牛扒 #海鮮 #片皮鴨 #芒果甜品 #Food Map #刺身 #鵝肝 #巴斯克芝士蛋糕 #父親節 #Pizza #美食地圖 #Buffet #試食報告
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share