加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-26Text: Ariel Chan

周末好去處|放假就是要耍廢!3間最好Hea Cafe推介︰南丫島隱世小店歎香草茶/藍帶師傅Bagel/精緻透心涼水果窩夫、刨冰!

【假日必去Café】鑽石山Ocio オシオ︰靚靚水果waffle、日式刨冰!

 

  如果你是「外貌協會」的話,那這間主打水果waffle、日式刨冰的Cafe就啱哂你啦!人氣甜品Café 「 Ocio オシオ」進駐鑽石山,整間鋪頭由裝潢到甜品都非常精緻,裝修以白色和淺木色為主調,環境光猛,影靚相絕對無難度,計我話,單是店面都已經吸引不少女生的目光!

 

(圖片來源︰Openrice @ fifthfloorfoodies)

(圖片來源︰Ociokitchen Facebook)

 

  其實Ocio オシオ並不是單純一間甜品店,一樣有提供多款主食,例如意粉、西餐等等。不過在假日跟朋友聚餐,我就會點甜品來跟朋友Share,賣相夠IG-able之外,又不太heavy!餐廳提供多款口味的窩夫和刨冰,必試全新台灣鳳梨窩夫,味道酸酸甜甜很開胃;還有黑蜜紅豆、波子汽水、士多啤梨和蜜瓜味的刨冰,一啖刨冰,一啖雪糕,再一啖水果,簡直透心涼!提提大家,以上的推介每日限量12份,想食就要快手啦!

 

(圖片來源︰Ociokitchen Facebook)

(圖片來源︰Ociokitchen Facebook)

 

Ocio オシオ

 

地址及電話︰

 

荷里活廣場2樓283-284號舖

電話︰2666 0395

 

坑口重華路8號東港城2樓238號舖

電話︰3705 0395

營業時間︰1130am - 1030pm

Facebook: https://bit.ly/3AJH9kn

 

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#Cafe #假日必去Café #水果窩夫 #鑽石山美食 #bagel #日式刨冰 #打卡 #南丫島好去處 #藍帶師傅 #Ocio オシオ #Herboland #周末好去處 #屯門美食 #Bougel Café
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share