加入最愛專欄  收藏文章 

2023-11-03

JER柳應廷@MIRROR避談一炮過買波子!否認車緋聞插畫家女友:成員個個都有機會坐我車!

  柳應廷(Jer)最近新聞多多,除了傳他暗撻插畫家Coey外,更一take過考牌成功榮升車主,購入二手名貴跑車保時捷代步。MIRROR隊友們隨即起哄圍攻,Anson Lo忍不住問他:「一炮過呀?」Jer避談價錢。

 

Jer認買「波子」,大家即刻起哄。(《晴報》圖片)

Jer搬咗新屋又做埋車主。(柳應廷IG)

 

  提到買車的原因,Jer表示因搬了新屋,跟父母一起住,有車就可以接載他們出入,認真乖仔!Edan笑問:「咁唔使『波子』呀?」Jer尷尬笑說:「係個人口味嘅問題!」Anson Kong笑指:「哦!你咁講咪得囉,又賴落屋企人度喎!」問到第一位乘客是誰?Jer說:「有個男仔朋友教我揸車,我噚日成功揸番屋企,泊車都好順利,但個人好緊張,所以等我揸多一排再車大家。」Anson Lo笑言不敢做Jer的乘客。

 

人生第一架車。(柳應廷IG)

一take pass,叻!(柳應廷IG)

 

  問到Ian可會過兩招駕駛心得給Jer?Ian說:「吓!佢有學車、考車,唔使我過,教車師傅應該有過,免責!」Jer表示今次買的是二手車,但就不願透露價錢,不過大家追問時,Anson Lo驚訝反問:「一炮過呀?」AK即認Jer做「Sugar Daddy」。

 

  問他想不想有個女友坐在身旁?Jer說:「呢啲順其自然啦,我呢啲事業型嘅男人梗係發展事業先」,Anson Kong亦有幫口:「冇事業,點買波子呀!」問到緋聞女友Coey有沒有坐過他的車?Jer謂:「緋聞就真係緋聞,而且佢哋個個都會有機會坐我架車。」

 

對於同Coey嘅緋聞,Jer話緋聞就係緋聞。(Coey IG)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#歌手 #組合 #柳應廷 #拍拖 #保時捷 #MIRROR #波子
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share