加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-08Text: 娛樂組

Twins演唱會尾場容祖兒驚喜現身!阿嬌被問「同性密友」皇甫聖華:係朋友!阿Sa大爆初戀同舊愛都有捧場

  Twins在香港紅館舉行的14場《TWINS SPIRIT SINCE 2001 LIVE IN HONG KONG》早前圓滿結束,尾場容祖兒(Joey)延續傳統現身大鬧舞台,掀起全晚高潮。「龍虎豹」合體大放笑彈,除了蔡卓妍(阿Sa)和鍾欣潼(阿嬌)在台上夾擊強吻Joey外,3人還趁機「屈」老闆楊受成博士請去旅行。

 

  阿Sa和阿嬌尾場毫無保留傾力演出。甫開騷快歌Medley中,《跅跅步哈姆太郎》一曲雖然沒有招牌側手翻,不過兩人疊羅漢即興「咀嘴」,全場嗌爆。觀眾反應熾熱,TWINS興奮說:「尾場啦,14場呀,破晒我哋紀錄啦!」隨即進入「校園環節」,Twins唱出《眼紅紅》、《幼稚園》和《我們的紀念冊》,帶觀眾坐時光機回到那些年的青春歲月。阿Sa表示可能尾場,心情特別感動:「我興奮係終於可以放假啦,但其實由前一晚開始,已經有少少失落嘅感覺。真係話咁快,呢14場演唱會『啜』一聲就過咗,就好似我哋呢22年咁樣,『啜』一聲就過咗啦。其實開始確定咗要開咁多場嘅時候,好多人都好擔心嘅,個個都覺得『嘩,佢兩個掂唔掂㗎?』,連我哋都搞到有少少質疑自己。你哋現在話畀我哋聽,掂唔掂先?」全場觀眾大嗌:「掂!」阿Sa再問:「如果我哋再開演唱會,你哋會唔會再嚟支持先?」全場得一個字:「會!」

 

 

  阿Sa自言來到最後一晚,有很多說話想講,但又不知道該怎樣講:「呢22年,我要好多謝一個人,嗰個人企咗喺我隔離,其實無論係朋友,就算係屋企人都好容易會嗌交,更可況我同隔離嗰位係無血緣關係,咁樣都行到22年。」阿嬌又再發功:「Fake Twins!但唔知點解仲有人認錯我哋嘅。」引來全場笑聲。阿Sa再指:「中間經歷好多嘢,但係好感恩就係無論有啲咩事,我隔離嗰位朋友,都會陪我一齊去經歷,多謝妳呀。其實我有時都幾難頂㗎,我都知自己啲強迫症。辛苦妳了,頂咗我咁耐。」阿嬌則表示:「ok吖,我接受呀。係辛苦妳呀,辛苦妳接受我。」

 

 

  Encore環節,Twins開騷又邊少得Joey,上次Twins演唱會,Joey飲醉酒上台又喊又笑。而今次Twins開騷,雖然她沒有飲醉,但同樣非常亢奮,「龍虎豹」合體率先為觀眾帶來《隆重登場》,阿Sa和阿嬌左右夾擊強吻Joey,殺Joey一個措手不及。Joey當嘉賓之餘亦不忘為自己和好姊妹謀福利,她說Twins做完14場演唱會那麼辛苦,而她去年又完成了一個騷,不如密謀相約去旅行。阿Sa即雀躍問VIP席上的老闆楊受成:「係咪楊生畀錢呀?」Joey補充說:「所謂萬事俱備,只欠現金咋!」然後再提議3人不如提早跟老闆拜個早年,讓對方給錢給得舒服一點。一輪新年祝福後,阿Sa再問老闆是否贊助全程旅費,楊博士即示意「無所謂」。3人即刻帶領全場觀眾大聲說:「多謝老闆!」

 

  在慶功宴上,阿Sa笑言為演唱會忍口數月,故一完騷即飲汽水食薯片,又飲珍珠奶茶和飲酒,「壞事」做盡。Twins並透露下半年她們會開巡唱,亦希望可以舉行一個side track演唱會。今次演唱會選在阿Sa生日售票,阿嬌生日正日開騷,阿嬌感覺被重視,不過未必會再補祝生日,收到阿Sa送的貴重生日禮物,已經非常滿足。提到緋聞「同性密友」皇甫聖華都有捧場?阿嬌說:「係朋友,我唔可以有自己朋友呀咩?(佢咀你喎?)唔係啦!(唔使澄清?)唔使,總知好多朋友都有嚟支持。」而阿Sa透露初戀男友和前度石恆聰都有來捧場,二人亦異口同聲表示未有新戀情。

 

 

  至於關智斌(Kenny)和Joey做嘉賓,Twins稱Kenny是臨時即興拉上台,而Joey則是Twins演唱會的傳統。她們大爆Kenny做單手側手翻看似厲害,但差點成為首位在紅館台上嘔吐的男歌手。而阿嬌因身體不適,演唱會較後的場次取消側手翻環節,她說現在身體已康復,但巡唱會否再現側手翻,到時再算。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#歌曲 #演唱會 #鍾欣潼 #娛樂 #容祖兒 #歌手 #關智斌 #蔡卓妍 #組合 #Twins #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share