加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-07Text: 娛樂組

美斯香港|姜濤發現媽媽與碧咸「同框」露出初戀眼神!呷醋:平常看你兒子的眼神都沒有這樣

  姜濤和盧瀚霆(Anson Lo)有機會於周日(4日)出席國際邁亞密與港隊在香港大球場的表演賽中,擔任表演嘉賓之一,而且還可以被大會安排台上跟阿根廷球王美斯合照,比好多香港人幸運,有機會近距離兩位球星碧咸和美斯。

 

(IG)

(IG)

 

  當日,姜濤和盧瀚霆(Anson Lo)為見大人物緊張,原來姜濤母親和姨媽都有一同在席上看演出。在電視直播中,碧咸與其他人步入球場期間,經過觀眾席時,姜濤兩位長輩被攝入鏡頭,幸運地跟碧咸同框,而且姨媽坐在觀眾席最開的坐位,輕易地跟碧咸握手。姜媽媽和姨媽都表現開心,笑得甚為燦爛。

 

(網上截圖)

 

  5日姜濤出席客串演出電影《盜月者》的首映禮上,被問到姜媽媽與碧咸同框時,姜濤表示並不知情,他驚訝地表示:「係咩?呢個我唔知喎,我返去睇下先。」後來友人把當日片段給姜濤看。

 

(IG)

 

  姜濤隨後在IG分享了該段片段,也大感好笑。以往姜媽媽間中都會跟在一起工作,而且對他十分支持,今次見到姜媽媽這個表現,也笑言母親變心了,露出了「初戀的眼神」,他寫道:「媽….你平常看你兒子的眼神都沒有這樣….原來姨媽還握手了!」

 

(IG)

 

  姜糖(姜濤粉絲名稱)們見到姜濤取笑「奶奶」,也紛紛留言,「衰仔仲好講,唔帶埋奶奶去合照」、「阿媽有咗第二個2.0」、「姜媽:衰仔,你亞爸都未出聲」、「糖望你嘅眼神都一樣」、「扭計呷醋模式啟動」。就連方健儀都要留言取笑一番:「睇開啲啦….囝。」

 

 

  當日演出,其實姜濤和盧瀚霆(Anson Lo)都十分緊張,二人接受訪問時表示十分緊張,盧瀚霆(Anson Lo)稱事前準備充足:「原本準備好要自我介紹係邊個之類、但太緊張,都唔知自己講咗乜、而且嗰刻太快。」姜濤貼出照片自稱不緊張,但身體動作像企鵝,他留言:「講乜都冇用、用肢體表達,我英文唔係咁得,都係Hello、 Bye 。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#美斯 #演唱會 #姜濤 #娛樂 #企鵝 #碧咸 #香港大球場 #歌手 #MIRROR #盧瀚霆 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share