加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-26Text: 娛樂組Photo: 鄧英敏YouTube頻道「老友鬼鬼」截圖、資料圖片、FB圖片

74歲顏國樑癌症復發呼吸困難!及時送院保命!醫生:諗住你出唔到去!憔悴露面自言有太極底復元快

  「陳積」顏國樑前年自揭患上鱗狀細胞癌,一直樂觀抗癌的他最近接受好友鄧英敏的訪問,透露原來本月6日入院,足足留醫半月,更在鬼門關前走過!

 

 

  顏國樑接受鄧英敏YouTube頻道「老友鬼鬼」訪問,訪問前他們先到餐廳醫肚,愛吃的顏國樑一談美食更滔滔不絕。曾因接受化療而脫髮的他,目前已長回一頭白髮,不過見他略帶憔悴,原來訪問前2天他才剛出院,並透露:「呢一年變化好大,都幾坎坷。」

 

 

  顏國樑坦言,從去年至今已「出入鬼門關幾次」:「有一次去浸會醫院留醫,醫生同我講『諗住你出唔到去』,先知原來好嚴重。」他表示曾因幾次呼吸困難而入院:「幾次唞唔到氣,因為鱗狀癌影響我呼吸,醫生話要裝個支架協助呼吸,唔做(手術)就唞唔到氣,做又有機會死。好彩手術後我唔使瞓ICU,喺加護病房,姑娘都話好危險,只要3分鐘內救唔到就會死。」

 

顏國樑表示幸好有「吱吱(噴劑)」在身,加上及時召白車,才得以保命。(老友鬼鬼截圖)

 

  他自言每當發現自己身體不妥,便會報警call白車,本月6日,他感到呼吸困難,幸好及時送往北區醫院才保命:「起初感覺喉嚨少少痕,我就細細力慢慢咳,忽然間就鎖住(喉嚨),一吸唔到氧氣就會窒息,好彩我隨身有支『吱吱』(哮喘藥噴劑),即刻吸,再叫十字車,一路吸住氧氣入院,送到院已經昏迷。後來先知我昏迷咗幾日,如果我反應慢啲,冇咗喇。」他示範噴藥自救,又跟鄧英敏呼籲長者若感身體不妥,千萬不要死頂,要致電999召救護車,又提醒長者不要帶太多東西,只需身分證跟身便可。

 

  顏國樑表示留院頭幾天,他陷入昏迷狀態:「原來係我吸嘅氧氣太多,有成12度,令我出現幻覺。幻覺好逼真,係兩個大媽鬧我好曳,又捉住我又搣我,成日周身郁。我差啲郁手,好彩控制到,事後太太話我知可能啲儀器搞到我唔舒服,想抆喉抆面罩。」

 

 

  留院期間顏國樑不可進食:「未試過咁恨食嘢。我話想飲水,姑娘只倒一樽蓋水畀我,當我雀仔咁。」他笑指太太霍潔貞更「苛刻」,只用棉花棒沾水為他濕嘴唇。他慶幸自己有太極底子,所以復元得快:「有幾次都差啲走咗,可能上天仲有任務叫我做。」

 

顏國樑是愛狗之人,並開設寵物用品店。

顏國樑習太極多年。

 

  提到病況,顏國樑透露癌症復發:「第一次嘅鱗狀細胞癌消失咗,但喺另一個地方復發,仲有啲細細粒嘅走出嚟,所以要做電療,怎知中途又有細菌(感染),最少打7日抗生素,每日打3支,即係冇得瞓。出院覆診轉頭又入院,醫生都話冇計,係我抵抗力唔夠。開頭我仲以為自己衛生程度唔夠,摸完狗狗、掂完銀紙都洗手,一日都唔知洗幾多次手。」他坦言今次「地獄遊」後,十分感謝觀眾的支持,他有精神便會跟鄧英敏一起做節目。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#抗生素 #健康 #癌症 #化療 #顏國樑 #哮喘藥 #娛樂 #公立醫院 #電療 #浸會醫院 #手術 #北區醫院 #鱗狀細胞癌 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share