加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-29

周潤發中環餐廳與女友人撐枱腳!粉絲一貼心舉動獲發哥「獎勵」:你在中間我們一起拍照

  現年68歲嘅周潤發(發哥)貴為影帝兼國際影星,但就出晒名一啲明星架子都無,唔少人都好渴望可以偶遇發哥「集郵」。早前又有人喺餐廳撞到發哥,仲得到發哥「獎勵」,唔少網民都勁羨慕!

 

  早前有網民於小紅書分享佢喺中環一間越式食肆偶遇發哥嘅相片,相中見到發哥同一名年輕女友人對坐,發哥都係依舊一身低調運動裝,但佢就好似漆黑中嘅螢火蟲一樣咁鮮明出眾,令人一眼就見到佢。而相片都見到佢冇刻意坐得好入避開大眾,而係坐喺餐廳C位,呢位網民留言:「中環吃飯,偶遇對面周潤發,要不要去合影呢?」

 

發哥真係好!(RTHK截圖)

 

  唔少人都立即留言問係邊間餐廳,睇嚟都好似想碰下運氣撞唔撞到發哥,好多人都留言話好羨慕佢咁好彩。而post主都好有禮貌,冇上前打擾發哥用餐,等佢有啖「安樂茶飯」食。之後嘅禮貌亦得到「回報」,喺餐廳外等候嘅佢獲得發哥「獎勵」,post主再分享同發哥嘅合照,留言:「我們(跟發哥)說不想打擾你和朋友吃飯,等你們吃完飯出來我們才打招呼,發哥說:『I'm sorry,讓你們等這麼久,來來來!你在中間我們一起拍照合影吧。』然後發哥拿著我的手機拍下三張合照。」

 

 

  網民都紛紛留言大讚發哥,又有人指自己都曾經偶遇發哥,當時都係由發哥揸機,話發哥真係好喜歡自拍咁話。又有人話自己媽媽曾經同發哥say hi,發哥就nice到主動問使唔使合照,咁大卡士可以問呢個問題,又真心咁nice嘅巨星,發哥真係第一人!其實發哥不時都會喺一啲平民餐廳食飯,唔少人都希望可以同發哥合照,有時就算被打斷用膳都冇詐型,佢曾經月講過,香港市民支持佢多年,都係從小睇佢戲嘅粉絲,而佢少少舉動就可以令大家開心,因此認為合照係應該,而遇上亦係緣分,佢都好樂於充當「自拍師」……發哥,真係抵大家都咁鍾意你!

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#娛樂 #網紅 #演員 #跑步 #周潤發 #餐廳 #社交平台 #正能量 #中環 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share