加入最愛專欄  收藏文章 

2023-11-22

TVB台慶 | 李佳芯台慶遭內地平台打格!與TVB仍有長約?樂易玲哽咽回應:我哋唔會嘥咗佢

  無綫今日(21日)舉行《長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮2023》,向229位無綫職藝員頒奬以作答謝,高層樂易玲與吳幸美齊齊拎20年金牌,二人受訪時都感性落淚。談到李佳芯(Ali)被投閒置散,在台慶當晚更慘被打格,樂小姐指Ali仍有很長合約,她會想辦法令Ali有更多機會。

 

幸美與樂小姐齊齊獲20年金牌。

 

13年回巢的蔡國慶拎十年牌。

 

  樂小姐、監製文偉鴻、還有藝員吳幸美、蔡國慶、張彥博、焦浩軒、張㬢雯、季蘋蘋、劉佩玥、劉温馨、彭廸安、潘志文、蔡思貝、譚凱琪等,今日齊齊領獎。今日正日生日的姚子羚,特地從深圳劇組趕回電視城出席活動,急趕得只能以運動裝現身。現場的職藝員為子羚送上生日歌,令她感動不已。

 

  樂小姐笑言起初以為自己來頒獎,誰知自己有份。她突然感性哽咽眼濕濕,大讚同事們用心工作,熱愛公司,又讚藝員們個個「頂呱呱」:「有時『加監(加簽合約)』,一拎過去,佢哋睇都唔睇(就簽約),大家並肩作戰。」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  問樂小姐可有安慰李佳芯(Ali)?她說:「我諗好多嘢佢(Ali)都會明白,佢知我哋好錫佢。其實我約咗佢過幾日坐低傾下偈、食下飯,不過佢同屋企人去旅行,等佢返嚟慢慢傾。佢係個好好嘅藝人,真係好好,我會盡量想辦法,繼續同佢有多啲合作機會。佢仲有好耐合約喺度,我地唔會嘥咗佢。」

 

幸美拎20年金牌。

 

幸美好感動。

 

幸美自言做每件事都全力以赴。

 

  同場的吳幸美笑言自己是在TVB溫室長大的BB:「我誤打誤撞入行,我入行嘅信念,係咩工作都全力以赴。我覺得自己最大優點係勤力,起步冇其他人咁快,拍戲做配角,主持方面由最低做起,自己寫稿、做外訪記者,一步步累積經驗,20年後嘅今日實現咗自己夢想。」幸美感性爆喊說:「唔知自己做得好唔好,我都全力以赴,盡力做到最好,希望觀眾睇到,拎10年牌時,希望10年後做大騷台慶司儀,今日終於做到,呢個夢工場係實現夢想嘅地方。」

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#吳幸美 #樂小姐 #李佳芯 #長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮2023 #樂易玲 #蔡國慶 #張彥博 #焦浩軒 #張㬢雯 #季蘋蘋 #劉佩玥 #譚凱琪 #劉温馨 #蔡思貝 #彭廸安 #潘志文
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share