• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

25/12/2023

平可以是「貴」,貴可以是「平」

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • 曾智華

    曾智華

    為食鬼,人稱碌Sir或肥碌。自幼家貧,12歲負責買餸,經常打斧頭通街食,故五呎高竟肥到36吋腰160磅重。長大後,繼續以食食食為志向。如今退休,以橫掃香港美食為人生終極目標!

    肥碌大食遊

    隔周一刊出

  去台灣旅遊,處處聽見人講CP值;返內地呢,又處處講性價比,其實,即係香港人口頭禪——抵唔抵先?

 

  點解追求「抵」、CP值、性價比?講穿都係貪着數心態,希望俾一蚊雞食到值兩蚊的嘢。

 

  此乃非常普遍心態,冇乜啱唔啱,人性也。

 

  我肥碌又如何?活咗幾十年,有少少人生經驗,加上做過吓生意,曾經營食肆,當然知道顧客心理。同時更明白,其實,「平嘢」可以是「貴」,「貴嘢」可以是平。

 

  簡單,小弟朝朝食早餐,間中會呢度試嗰度試,正正發覺三十幾蚊個早餐,好似幾平,其實,大部份茶記只用人工肉火腿,「侏儒雞」雞蛋,低質素通粉米線即食麵⋯⋯認真計,如此質素收三十幾蚊,其實係「貴」!

 

  又例如某啲米芝蓮級數名店,對出品有所堅持,幾大唔用化學物品及雪藏過期肉,湯頭必定用老雞火腿豬骨熬,連盒裝雞湯都唔落。

 

  樣樣新鮮,加上一級廚功,優雅裝修及體貼服務,咁,當然收較高價錢。但,是否可以叫做「貴」呢?消費者必定心裡有數。

 

  上周幾十年老友「新聞芝」生日,同期相識的知己決定重鎚一餐,命令小弟決定去邊間。

 

  既願意「重鎚」,咁就一於操去福臨門前靈魂及創辧人徐維均的「心血」——家全七福嘞。老先生乃香港粵菜泰斗,徒弟徒孫無數,自創品牌,當然水準誓要超越福臨門,一於做到升級版水平。

 

左邊是徐大師,右邊是佢公子Daniel,香港名醫。

 

  寫菜單時,我肥碌話明要最重點的懷舊菜,唔要新派,更咪搞乜乜Fusion,一切實實在在,希望能夠去到觀摩的水平,喚起沉睡的六七十年代味蕾細胞。

 

  菜單傳來,未食先流晒口水:蜜汁脆燒鱔、雞子戈渣、蟹肉韭菜盒、大紅片皮乳豬全體、花膠燴雞絲羹、燒雲腿伴鴿甫、釀焗鮮蟹蓋、蛋黃八寶鴨、生炒臘味糯米飯、七福鴛鴦露(生磨杏仁合桃露)、懷舊芝麻卷、豆沙蘋葉角、壽桃。

 

傳統菜單,紥實沒花巧。

 

  久聞家全七福大名,知道灣仔老店日日爆,故我刻意改選尖沙咀店,喜歡其寬敞又有海景,樣樣較新淨。

 

  排隊上菜!此店最大特色,但可能會令打卡潮人失望的,正是廚神只百份百只專注烹調,一切沿用傳統舊式,絕不搞花巧,賣相幾十年前如此,今天也如此,冇擺到隻碟又花又草紅紅綠綠吸引客人未食先爭相打卡。

 

  我又點睇?大家睇睇我影的相,就知每味菜根本主角已經夠晒靚,絕對毋須再撚甚麼花臣去「化妝」、去「整容」。一如真正美女,皮膚白裡透紅,明眸皓齒,雙眼水汪汪,天然之美已殺晒,使乜「P圖」?

 

這片蜜汁脆燒鱔,絕對是極品之作。

 

生炒糯米飯,粒粒油亮晶瑩,碟底乾爽,盡顯功力。

 

蛋黃八寶鴨水平,只得陸羽茶室出品可相提並論

 

焗釀蟹蓋,咬落啖啖鮮拆蟹肉,香噴噴脆卜卜

 

大紅片皮乳豬全體

 

乳豬拆肉後,經理會搣去肥膏,服務無微不至

 

  

這味雞子戈渣,看似普通,必須做外脆內嫩,入口即溶。香港絕大部份廚師沒有這個水平,故快「絕種」了。

 

  家全七福絕對「高價」,同時高檔,服務專業,例如會替你將燒豬脂肪搣走!

 

  唔使逐一品評嘞,此乃我肥碌人生之中食過的最頂級的一頓粵菜,服晒徐維均廚藝大師!!

 

家全七福
地址:九龍尖沙咀中15號Z Centre七樓
電話: 23613363

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ