• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

05/02/2024

楊千嬅50歲跟歌迷過生日!大爆自己低潮曾刻意扮開心!生日會上爆喊:CD碎到一地都係,個心好痛

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  楊千嬅早前50歲生日,人生到達半百的大日子,她選擇與歌迷會一起度過,舉辦近千人的《MEET YOU AT THE HALFWAY MINI CONCERT 生日限定》大派對,除了選唱了不少平日少唱的歌,讓歌迷驚喜萬分之外,亦把自己這幾年的經歷及心路歷程公開,用作鼓勵所有愛她的朋友,希望大家於人生面對困難時要學識不要放棄自己,對話真情流露令歌迷們大為感動。

 

 

 

 

  早前千嬅正日生日,在香港「東蒲」搞生日派對,她說:「我係香港出生長大,我一早決定50歲一定要喺呢度同家人同朋友過,好多謝你哋陪我過呢個生日,我真係冇諗過自己唱歌會唱到半百(歲),除咗感恩、感激,呢段咁長人生路程,回頭望係非常精彩,亦從冇遺憾。今日嚟得嘅朋友,我知你哋已經係我家人,感謝你哋多年來選擇咗我,聽住我嘅歌同我一齊成長, 我好耐冇喺香港表演,我唔想喊呀,喊完鼻涕又變痰,唱唔到好唔抵。」

 

  千嬅獻唱出《偷生》、《嬅麗緣》、《我是羊》、《稀客》等歌曲,主動跟歌迷傾偈:  「呢幾年你哋過得好嘛?我知大家走過唔同經歷,都一定係非常之唔容易,我自己都經歷咗好大考驗,相信大家都目測到我嘅過程,感謝曾經好擔心我嘅朋友,你哋唔駛擔心我,我過得好好!係,過程係好唔容易,但係我終於知道,楊千嬅出生就係要學識解決問題,我發現我回望人生,我都係笑比喊嘅多,都係開心嘅人生。 過去嘅日子,經歷高山底谷,得到好多養份同智慧,我今日好想分享畀大家聽,之前嗰幾年其實都幾難過,你見到我唔係好出嚟,匿埋咁耐,時肥時腫,被人影到『畸形樣』,哈哈哈......新時代網絡風暴係一個好震憾嘅經歷,我乜都遇過晒, 幾十歲人我同自己講,有咩未見過? 真係低處未算低,當我經過呢段日子,我發覺自己真係好強大,今日好感恩,上天比我係有力氣時,經歷呢個浩瀚人生。」

 

 

 

 

 

 

 

 

  她又真情流露同大家分享情緒問題,「低潮嘅情緒係無色無味,當人負面時,要容許自己唔開心,我都試過死頂,唔想被人知我唔開心,刻意扮開心嗰陣,嚇親好多人,大家好擔心我,嗰一刻我又迷惘又唔知發生咩事,好困擾。尤其見到自己啲音樂、CD碎到一地都係,個心好痛,我連朋友都唔敢再關注,你鬧我冇問題,唔好鬧埋我啲朋友,諗住一個人撐唔好害人,曾經我覺得好恐怖,所以首先選擇熄機,唔好睇唔好理,唔好聽,休息啦,畀自己時間消化。我點企得番起身?係你哋(歌迷)畀咗好多力量我,你哋好多人PM我,畀好多鼓勵我,其中有一個歌迷,佢將我多年來上台講得獎感受的說話,剪咗幾分鐘片比我,好似成三分幾鐘,我一路睇一路喊, 原來我同人講過嘅嘢,曾經幫到人,最後今日幫番我自己, 我發現困難時只有係自己救自己,唔好放棄自己。今日我想同愛我嘅人講,希望你記得,面對任何困難,記住有心跳就有希望,唔好放棄自己。我希望你哋可以愛自己,要有健康身體,永遠面對挑戰最高難度時,加油提升自己嘅能量,遇到最壞最唔開心嘅事,都係可以逆轉, 入得呢個會,有番咁上下POWER,我進化你哋同我一齊進化,一齊進步!呢個係『千嬅群英會』嘅精神,我五十歲都做到,你哋咁後生,你哋可以活得更精彩!重點放喺當下,記得所有人對自己的美好,好好珍惜愛你嘅人 ,照顧好自己,咁先可以繼續做自己想做嘅事。 大家聽住我嘅歌,就可以似我保養得自己得咁好。」全場歡呼拍掌時,千嬅再笑指,「我唔係話保養得好個樣,我係話呢度,個腦。」大家又即報以熱烈掌聲。

 

  講心聲期間,千嬅多次死忍眼泛淚光,最終忍不到爆喊,她搞笑大叫,「死啦,化咗好耐㗎隻眼妝,我呢個水瓶座好跳,唔知自己講緊咩啦,你自己砌番埋佢啦。人生無去無來,音樂係有來有住,我會努力做更多新作品,唱多啲歌,希望可以繼續鼓勵到你哋。世界很大,人好渺小,我哋要好好活好每一日 ,將好嘢互相分享,希望大家心中可以充滿愛!」歌迷向她大叫「我愛你」,她則幸福笑著開心回應,「多謝你!」聚會來到最後,大會推出大生日蛋糕,全場同千嬅合唱生日歌,活動完結,歌迷仍留在現場不斷呼喚楊千嬅,不願離去,不停大叫安歌安歌,千嬅就跑出去同大家講,「真係唔可以留啦,個場係十點關門,我生日剩番兩個鐘,你哋俾我同屋企人同朋友過啦。」歌迷才不捨離開。

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ