• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

22/02/2024

李龍基返港探望被還柙王青霞!相信Chris真心愛自己:我一定會娶佢!哽咽大爆未婚妻曾多次拒出國並無懷疑對方

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  李龍基36歲未婚妻王青霞(Chris)日前因為逾期居留以及偽造文書等六宗罪被入境處拘捕,咁啱撞正基哥要到內地商演,未能陪伴在側,搞到基哥接受訪問時多次痛哭,認真陰功!終於昨日基哥完成工作,披星戴月咁返到嚟香港,神情憂心。

 

  李龍基探望完還柙中嘅未婚妻,表示呢單案冇乜勝算,只望盡量減輕刑責,亦會同朋友為佢寫求情信:「因為律師都同我講,證據都好確鑿,佢始終係個女人仔,佢咁講大話傷害性都唔係咁大,佢最主要都係想成日留喺我身邊,希望法官都可以體諒體諒。」佢又指未婚妻都係「受害者」:「啱啱Chris同我講證書就真係畀人呃,佢真係畀咗錢去考呢個飛機牌,點知郭小祥就畀咗假嘅證書佢,佢就覺得畀咗錢就係真㗎啦!」佢續指希望幫Chris搵番啲當年嘅資料,告返郭小祥詐騙。(王青霞與一名名為郭小祥的中國籍男士,幾年間不停開航空科技或產品公司,而這些公司欠債清盤之後,王青霞又與郭小祥重開類似公司再融資。)

 

 

未婚妻曾多次拒出國

 

  李龍基表示未婚妻有向佢道歉:「佢覺得累咗我咁,既然發生嘅嘢就堅強咁樣去面對,希望佢受教訓重新做人啦!」李龍基提到原來王青霞曾多次拒絕同佢一同出國:「舊年去美國,買埋佢機票,就嚟飛得嗰陣,佢話屋企有事唔飛得,咁我取消咗佢嗰張機票。嗰陣我都冇懷疑佢咩事,只係信佢屋企真係有事,所以冇理佢。」佢續指:「幾次啦,2023年年頭、年中,我都飛過美加,但佢都係話有事唔跟我去。我又覺得冇事,我登台啫,好快就返,所以完全冇呢個概念。」

 

不解未婚妻招人妒忌

 

  李龍基認為或有人出於妒忌舉報王青霞:「我都唔明,佢哋好似好妒忌、針對佢,成日講佢啲乜乜,咪愈搞愈大。分分鐘,呢個社會事實,有啲人比較得閒啲,所以佢寫信入境處,唉!」李龍基多謝身邊人及其他人出於好意關心,擔心他受騙。李龍基再度澄清,現沒有手持7層樓,名下沒有物業,7層樓畀晒前妻,李龍基相信王青霞係真心,二人志趣相投:「好簡單,我名下物業,錢又唔多,佢仲可以跟住我,可以證明佢唔係為著我嘅錢,為咗我嘅咩,佢只不過真係鍾意我個人,我呢個性格,我鍾意嘅嘢,都係佢鍾意嘅嘢。我覺得都有咁嘅感覺,佢覺得搵到個Right Man。」基哥又指覺得自己相信未婚妻,亦相信自己可以改變佢。

 

  李龍基稱現時情況只能到內地結婚:「若然佢出返嚟都好啦,一定會被遞解出境。遞解出境都好,都唔成問題,喺大陸住都好,因為我都喺大陸住咗20幾年,大陸好多嘢都好好。好似我啱啱喺廣州落嚟。嘩,廣州同香港,天淵之別呀!所以香港人一定要努力呀!」李龍基指不能在還柙期間簽紙結婚,但承諾一定會迎娶對方,李龍基再次哽咽道:「我一定會娶佢,所以我唔擔心,邊度簽紙都無所謂,不過好大情況喺內地簽紙。」李龍基稱王青霞父母在德國,估計未知女兒遭還柙,打算先徵求未婚妻意見決定是否作通知。

 

之前被指淘寶買畫。

 

  現年73歲嘅李龍基昨早急急返港,李龍基一拖住行李現身即被大批傳媒包圍,眼見基哥非常憔悴,個樣擔心都烏蠅都夾死。平日非常風騷嘅佢頭都冇set,signature嘅一執粉紅頭毛都唔見埋,睇落老咗十年。基哥表示未有為Chris購買日用品,亦冇接獲入境處調查,問到如果Chris被遣返點算,佢即時眼泛淚光:「都冇計,要接受現實,Chris屋企人仲未知佢出事……」之後就急急離開趕往大欖懲教所。

 

  李龍基隨即駕車前往大欖懲教所核實身份,進行登記身份核實程序後再接受簡短訪問,指原定計劃下午返港,不過收到懲教處方通知,需中午前抵達核實身份,所以由內地趕返香港,又會為Chris安排日用品。受訪時基哥不禁老淚縱橫,又提到自己完全唔知未婚妻涉嫌使用假文件,又話自己「好多嘢唔知」,一向都非常相信對方,又稱冇理由身為未婚夫都每事問「樣樣Check」,被問到有冇因此事而嬲怒,基哥就答自己唔係嬲,反而係唔明對方點解唔同自己商量,認為「冇咩大不了」。現場有記者叫基哥忍住眼淚,以免Chris見到會唔開心,李龍基表示會約見律師,連日都收到好多朋友慰問。被問到可覺得今年是非多,係咪犯太歲,李龍基就表示自己已經「攝咗」,嘆氣謂:「唉,一不離二。」

 

 

(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

 

  Chris涉嫌兩度違反逗留條件以及有關兩間學府的虛假文書等合共6宗罪,現正還押當中。李龍基為見未婚妻將行程一改再改,撲車飛由廣州搭昨早嘅直通車趕返港外,而佢昨早亦收到懲教署通知要12時前趕往大欖懲教署辦理核實身份手續,以便盡快同未婚妻見面。

 

(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

 

  李龍基日前受訪時表示認為未婚妻王青霞所做過的事都要自己承受,而王青霞在拘留所都講過,這樣被拘捕,感覺都如釋重擔。而李龍基就直言錯了就改過,一定會等未婚妻。李龍基稱未婚妻一直背負包袱,更愈講愈傷心,哽咽表示很可惜王青霞一直都沒有坦白,如果知道實情最低限度大家可以商量一下,尋找好的答案,例如找個好律師去自首,更認為王青霞「好傻」。李龍基更感到自責,認為自己害咗未婚妻,因為王青霞經常指自己年紀大,不知道可以陪佢幾耐,未婚妻愛佢唔捨得離開佢先出此下策。李龍基又指近年經常往返內地工作,每次王青霞陪伴出入境都沒有問題,所以自己完全不會懷疑對方的身份。對於入境處指王青霞行使假文書感不解,所以回港後會向律師查詢細節。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ