• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

28/03/2024

文頌男五次化療無效腫瘤變大!曾為J2《不正常愛情研究所》主持!抗癌痛楚難受:我好唔想離開你哋

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  TVB J2《不正常愛情研究所》主持文頌男,去年年底自爆在椎間近盤骨附近位置確診見惡性尤文氏肉瘤,屬罕見病症,正接受治療,由於要面對龐大醫藥費,公開眾籌希望各界協助,隨後他在IG分享自己的抗癌經歷,除了要剃光頭之外,多次接受化療都大嘆辛苦難以忍受。所以,文頌男不時開直播跟網友傾偈,希望可以抒發一下情緒,也陪伴他在家人休養的悶透日子。早前,文頌男分享自己最近的病況,醫生宣布化療無效,令他大受打擊。

 

 

 

  文頌男早前在社交平台分享在醫院的照片,已剃光頭的他身形明顯消瘦,相當憔悴面色較差,他撰長文分享自己的心路歷程,可惜的是他接受完第一階段的治療,五次化療之後,醫生宣告治療無效,照過磁力共振,發現腫瘤不單止沒有縮小,反而轉大,他一字一句表達自己難免會灰心失意,令網友大感心痛。內容如下:

 

  經歷咗第一階段嘅治療,做咗五次嘅化療,但係治療無效。照咗磁力共振,發現個腫瘤唔單止冇縮細,仲變大咗少少。喺呢個時間點,我想分享少少自己嘅真實想法同感受。

 

  做咗五次化療,每一次都好似經歷生死,肉體上好難受好辛苦,而且所有毛髮都甩晒,個樣好似妖怪咁,到後期仲開始痛返。我真係覺得好無奈,好似咁辛苦但係完全冇意義。另一方面,到真正聽到醫生話:「個治療冇乜效果、個腫瘤仲要大咗少少,最後一次化療都唔好做喇,準備做電療啦。」嘅時候,我心情喺嗰刻好似跌咗落深淵。同時,我真係好驚,感覺距離死亡又近咗一步,而且可能唔係死咁簡單,係會死得好痛苦,因為我嘅下肢 、盤骨附近嘅位置係越嚟越痛,痛到開始連嗎啡都冇辦法舒緩到,身體仲會不自覺抽搐,有啲身體部位已經變得麻木,排泄方面都開始出現好多問題(呢部分太羞恥都唔想講太多),我開始有種感覺係「我活得好冇尊嚴」,因為行動不便、痛,每日都係喺屋企對住四埲牆,幾乎零社交、零工作,每日都活得好似好無意義咁。我成日都好驚,我真係好驚,好驚,好驚可能臨死前會半身不遂、全身插滿喉管、無時無刻都伴隨住巨大嘅痛楚、意識唔清醒又表達唔到自己。

 

  捱咗咁耐、咁辛苦、無一刻可以放鬆,有時唔知為咗乜嘢。我咁大個人,都未活得輕鬆過。由細到大都遇到唔同難關同挑戰,就算每次嘅挑戰都越嚟越困難,但我都靠自己一一跨越過,但個天就好似好想我死咁,唔肯放過我,唔想畀我輕鬆。喺我以為終於生活可以穩定啲嘅時候,又畀咗呢一個難關我,而今次我覺得我真係控制唔到,冇辦法靠自己去解決。就算我想放棄,但其實根本唔知可以點放棄。我未死嘅話,我只能夠選擇堅持。依家我每日都痛、非常痛,無一刻唔痛,每日度日如年,我唔知幾時可以開始電療、幾時先可以舒緩到我嘅痛楚,我只係盼望可以快啲唔痛。

 

  我諗好多癌症病人即使表現得有幾堅強、幾樂觀都好,都會有我以上類似嘅諗法。但會咁樣諗唔代表我放棄,我仍然好努力對抗呢個病,即使幾唔想食嘢,都逼自己食;即使幾痛都好,都逼自己要郁吓,唔好畀啲肌肉退化得咁勁。呢段時間雖然我喊好多,但喺可以笑嘅時候,我放聲笑;想講咩嘅時候,盡情去講,唔會再收收埋埋,因為有啲嘢,依家唔做,以後唔知仲有冇機會做,唔諗咁多未來,活在當下,享受依家仲有嘅嘢。

 

  我仍然好熱愛我嘅拍攝、演出工作。好希望有一日可以康復、行動自如,可以繼續返呢啲工作。亦都好想繼續可以留喺我愛嘅人身邊、我嘅朋友、家人。我多謝我嘅家人、朋友、我最愛嘅好兄弟、老闆、同事同喺網絡上唔認識但默默打氣嘅所有人,你哋一直支持我、照顧我、體諒我。我愛你哋,我好唔想離開你哋。

 

 

 

 

 

 

 

  網友們紛紛留言為文頌男送上打氣的說話,「你已經好努力,希望你可以好起來」、「唔好放棄,苦盡甘來」、「祝福您早日康復。保持愉快的心情,克服困難。」、「加油啊!看到真係好難過」等等。

 

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ