• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

24/10/2023

Luke Sir防騙投資班

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • 曾智華

    曾智華

    曾智華,資深傳媒全面手。退休前為香港電台節目創作總監。八十年代開始獲選最受歡迎節目主持,直至2014年退休為止。隨即「轉跑道」,專攻慈善活動及變身KOL 。目前每天溜覽其Fan Page 「Luke Sir 曾智華」者,數以十萬計。近年著作包括《快樂退休》及《有盈退休》。

    快樂退休

    每周更新

  樹欲靜而風不息,出現咗超過半年的網上騙局——「Luke Sir投資發達網」,不停推陳出新,證明做騙子都要又食腦又勤力。

 

騙子網最大漏洞是狂誇張!退休後靠投資賺千萬?11萬變170萬?儍的才會信!

 

金融世界,騙子如麻,盜匪如毛,勿做「水魚」,自己執生!

 

  小弟已報警四個月,冇乜符,因發號施令者,並不在港。若你睇過今年內地票房大爆的行騙片《孤注一擲》,就知行騙集團首腦及總部,多在柬埔寨及緬甸,躲在森林之內,用現代科技運作。

 

想知行騙集團如何運作,快看《孤注一擲》,真實,震撼,富教育性!

 

  警方及不少朋友好奇進入騙徒網頁,睇佢有乜招數。其實,萬變不離其宗,就是提議你買某隻蚊型股,然後騙徒先自己「投資」掃高等你獲利,誤以為「好易中,好易買餐餸」,咁就愈買愈多,最後被「起錨」(似唔似恒大債券? )!

 

  呢類龐氏騙局手法,行咗幾十年,仍然有效,大小水魚無數入籠任劏,因兩個因素——無知及貪婪。

 

  小弟的「行騙網頁」,個個都有人登記,點解?除有啲好奇,有啲貪心,有啲懵吓懵吓外,事實,我真真正正在網上有開投資班,經已兩年,共有六班畢業生,人數近三百!

 

  正因真真正正有「Luke Sir投資訓練班」,故才有咁多人將真假混淆,走去登記。

 

  幸而,警方通知,至今仍未有一條「水魚」報案稱損失慘重。

 

  講講我的真實網上投資班,其實,專供就快及已退休人士參加。成立的原因,為小弟過去多年見盡身邊的同齡好友,退休後理財失誤,搞到棺材本幾乎蒸發。

 

 

退休者必須謹慎理財,不能有誤,因影響晚年生活安全!

 

  點解?原來,各行各業的精英,多數只對自己專業範圍的一切叻到飛起,但一踏入金融世界,即變傻吓傻吓的無知者,任㩒。包括:律師、醫生、明星、高官、紀律部隊、工程師⋯⋯當然阿叔阿伯師奶阿婆更不在話下。

  眼見個個由夢想發達變踩入慘蝕惡夢,於是,我才決定開班,「救得一個得一個」。目的是帶佢哋認識真正的金融及投資世界,揭開平時傳媒不會講及報道的真象。

 

金融界內大鱷如麻,盡早認知佢哋的手法,可以自保。

 

虛擬投資太多魔鬼在內,勿掂!呢類新嘢留番畀「仆唔死」的新仔玩。

 

記住,身光頸靚的投資顧問與你非親非故,佢哋目標只得一個:搵你的錢!勿誤會是「替你搵錢」!


  點解我知?因自己曾在行騙機構任職,1978年,即四十多年前已從事倫敦金推銷工作,完全知道一般氹水魚入籠的永恒手法。

  我的課程,不是教你投資,其實是揭露與踢爆,包括:(一)金融世界,騙子(合法與非法)如麻,盜匪如毛,大鱷橫行;(二)投資與發達沒等號,反之,與蝕錢有極大等號,九成!(三)勿發夢退休後有可能發達,絕對白日夢;(四)任何新的投資噱頭,尤其虛擬嘢,應抱着「新嘢留畀新仔試」的心態,因金融新嘢最多「魔鬼」在細節!(五)任何投資顧問,第一目標是搵你錢而非替你搵錢!任何金融產品也是設計來搵你的錢而非替你搵錢,咪傻!(六)有空多去做義工或到社區中心學新科技,切勿呆在銀行或證券公司,因那處好多人想搵/呃你的錢!(七)退休應投資乜而應遠離乜以自保;(八)十大選股必過的關卡⋯⋯

 

 

我的投資班,不會教你發達,只會揭露你在任何地方都看不到的金融世界邪惡真象。能避開,再加點點基礎常識,已可立於不敗之地。


  我未知幾時再開班,但你有興趣,可先向Keith登記,WhatsApp:5178-9516。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ