• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

15/03/2024

Anson Lo《12怪盜》多打鬥戲成受傷擔當!姜濤戲內自嘲體重原來係佢提議

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  MIRROR 全體成員首次擔正的電影《12怪盜》將於本月底上映,鏡粉們即將看到偶像在電影內施展渾身解數演出。對於首次合體拍電影,12子都對票房有很大期望,他們形容電影內容包羅萬有:有兄弟情、搞笑、動作等,而且故事帶出的「核心意思」,相信觀眾能應用於在現實生活不同情況,能吸引鏡粉以外的觀眾。這齣戲以喜劇形式拍攝,12位成員特別加了很多他們之間的笑料,到時在戲中公開。

 

(本網圖片)

 

  《12怪盜》由12名成員陳瑞輝(Frankie) 、王智德(Alton)、楊樂文(Lokman)、邱士縉(Stanley)、江熚生(AK)、柳應廷(Jer)、陳卓賢(Ian)、盧瀚霆(Anson Lo)、李駿傑(Jeremy)、呂爵安(Edan)、姜濤和邱傲然(Tiger)主演,12人在一個名為「怪盜公會」內,各人身懷獨特的絕技,他們奉命完成一宗將會影響全地球的重要案件。最初12人聚少離多,默契欠奉而險令任務失敗,最後他們決意團結一致合作完成艱巨的任務。

 

(本網圖片)

 

  12位成員早前接受訪問,對於今次電影內有爆破、飛車等場面,加上要與敵人大打出手有不同難度的動作場面,笑言大家表現得有型,Lokman和Alton開場不久已大展身手,Lokman笑說:「現場好多工作人員都提我哋,爆炸嗰幕會好大聲,唔好做眨眼或者縮膊嘅小動作。」Alton笑謂原本有心理準備,但越提醒要注意後,自己反而變得緊張。

 

(大會提供)

 

(大會提供)

 

  至於Lokman和Anson Lo特別多動作、打鬥場面,大家取笑Anson Lo是「受傷擔當」,Anson Lo表示:「連續拍咗兩日打鬥戲,有啲動作踢腿太高,拉親腳筋,不過好快好番。同埋戲入面我要撻喺地下,本身有墊嘢,但都痛,過一陣條腰就冇事。」

 

(大會提供)

 

(大會提供)

 

  Ian則有飛車場面,亦能小心應付,他說:「揸車時要好專注,因為嗰一幕後面有架車追得好貼,而前面又有大石阻塞通道,我哋喺山上面較偏遠嘅地方拍,大家都有用對講機溝通,但收訊息唔係太好,我哋封咗路拍,拍拍下追車時,有外來車入嚟,所以立即停止拍攝。」

 

(本網圖片)

 

(大會提供)

 

  在電影尾聲,12位成員與敵人惡鬥對打場面,他們拍攝前要預先練習,看來簡單的動作,都要有技巧,AK表示這幕戲花了兩日拍攝,Lokman說:「呢一幕好好玩,12個人對所有敵人,係好大挑戰,因為大家要記住所有動作,如果有一個人走遲半秒,就要全部人由頭再嚟過,好好玩。」

 

(大會提供)

 

(大會提供)

 

  訪問的時候,大家都推舉Stanley為最有經驗的「大師兄」,拍攝時都不斷對其他成員提點,Stanley就大爆電影內,他們都加插了很多Inside Joke,令他們講對白時更搞笑和感覺自然。其中一幕,姜濤以體重自嘲,他與其他成員走進「車立」內出現超重的情況,他笑謂都是由Stanley提意。而另一幕姜濤稱呼客串演出的ERROR成員梁業做「死肥仔」,現實中姜濤不喜歡以這說話形容其他人,姜濤說:「除咗佢(梁業)之外,平時覺得加個死字有啲唔好⋯但呢次幾爽,想繼續講。」

 

(大會提供)

 

  另外,在戲中12位成員都各有技能,Stanley透露劇組人員以各人性格來設計角色,至於現實生活中,大部分成員都希望能夠像戲中的AK角色,可以有動物傳心的技能,與自己的寵物對話。Anson Lo說:「我想同自己隻狗傾偈,我隻狗好似好驚蚊,見佢成日會避開啲蚊。」Jeremy也想知道,為何自己的貓咪不肯跟自己同床而睡。Tiger選擇較冷門的技能游繩:「就係想睇下有乜用,雖然只係落去,冇得上番去,但唔使等「車立」幾好。」

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  今次12成員一起擔演,當然會吸引到鏡粉捧場,AK表示這套戲內容羅萬有,有兄弟情、搞笑、動作,有些核心意思大家受用:「講大家團隊合作,除咗MIRROR之外,會有其他合作團體,或者同自己Team點樣合力做,一班隊友鞏固目標,可以應用喺不同生活圈子。」他們對於票房都有信心,若到3000萬票房,推出平時愛影浴缸的照片的Anson Lo公開自己在浴中的照片,若達到一億,對方更會直播沖涼情況,不過Anson Lo立即拒絕。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ