• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

15/01/2024

潮汕大食遊(二)

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • 曾智華

    曾智華

    為食鬼,人稱碌Sir或肥碌。自幼家貧,12歲負責買餸,經常打斧頭通街食,故五呎高竟肥到36吋腰160磅重。長大後,繼續以食食食為志向。如今退休,以橫掃香港美食為人生終極目標!

    肥碌大食遊

    隔周一刊出

Photo: 由作者提供

  上回講到,今趟殺去潮州,我肥碌第一大驚喜為發現南澳縣的達江大排檔,堅係正!

 

  不過,更高潮的,跟住落嚟!

 

  翌日早晨,「潮州K」提議大家只輕嚐酒店的行貨自助早餐,一於留肚,去搵肥佬,歎碗新鮮全豬粿條。

 

  呢檔嘢,連地址都冇,位在龍北市場旁橫街,大家睇見一棵大樹,上用紅字寫住粿條麵的,就是。早上去,必不會搵錯,因此店清晨四點開始人流不絕,直至十點仍迫爆,非常誇張。肥佬一夫當關,企正門口做生招牌。

 

 

認住龍北市場旁這大樹及肥佬,就一定搵到

 

  點解呢檔嘢幾十年都咁掂?因天天如是,肥佬凌晨兩點到市場等劏豬,然後揀選最新鮮最肥美的豬雜及豬肉連豬血回店,一家人洗呀洗,搞到四點就擺陣(見圖),迎接返清晨班的客人湧入。全部識途老馬,東指指西點點,將「混什」要求話肥佬知(佢記性特佳),灼熟加菜加粿條,再放入豬骨底絕無味精的湯頭。人人接過後,立即埋頭埋腦「殊殊」聲歎,身體暖暖的再開工。

 

睇睇肥佬個全豬陣及我碗清湯「混雜」棵條,係咪流曬口水呢?

 

  呢種風味在香港,五六十年代有,之後消失得無影無蹤。再次遇上,但覺回味無窮。

 

粿條麵

位置:龍北市場旁橫街

 

  食飽飽,大隊人馬衝入龍北市場掃貨,要乜有乜,我掃咗兩隻白切雞及兩斤乒乓波型手搓牛丸,打包回港。

 

  小休後,全程最高潮嚟喇,「潮州K」神神秘秘:「碌Sir,帶你見識吓呢間潮聚茶館,食牛,簡直夢幻,正到失暈!」

 

  坐上小巴,左曲十三彎,離開鬧市,轉入民居小巷,停在一所設計典雅的四合院門前。K哥帶隊操入,咦,原來內裏別有洞天,文藝氣息滿溢,最大驚喜,見到巨型圓枱上,早擺好一個令全人類哇哇大叫的汕頭全牛陣。

 

潮聚茶館,沒有耀眼招牌,只似一間低調的四合院建築物

踏入飯廳,真的目瞪口呆,因一張巨型枱,早鋪滿全牛各部份

 

  呢餐,真真非筆墨所能形容。冇誇張,人人一食完即要求潮州K:「求求你,立即訂下次日子!」

 

潮聚茶館

地址:廣東省汕頭市金平區十一合村中路北26巷5號

電話:180 - 2957 9265

 

  第三日,離開汕頭前,再去一個型格點參觀,呢幢建築物,並冇中文名,只叫「24H」,口號是——生活,不只是活著( Life Is Not Merely Living )。你一聽,會否以為屬「扮嘢之作」」?錯!「24H」其實由一群擁有「激活老式建築」夢想的專業設計師及建築師組成,目標是將一棟又一棟具有傳承及存在價值的老式建築物活化,內外以綠色,時尚及健康形態重新改造,強調必須保留古典風格。

 

 

「24H」的新一代設計師及建築師,擁有化腐朽為神奇的功力

 

  這團隊在全國已成功活化了十多幢老建築,而汕頭這幢,早成了年青潮人的集中地,可以做民宿、休閒、開會及純歎一杯咖啡或紅酒。

 

  唔講唔知,原來此處本是堤防工程局,竟然可以變身成如此迷人,有點難以想像。

 

  作為香港人,我肥碌真真好生羨慕。為何當地政府可以有這種想像力及包容力,讓設計師處處得以自由發揮呢?

 

24H

地址:廣東省汕頭市金平區外馬路165號

電話:189 - 2394 7553

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ