• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

04/03/2024

姚焯菲出新歌《初心小島》認入行急促成長!推追求者唔急拍拖:拍拖好煩呀

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
Text: 楊安莉 Photo: 何家賢

  《聲夢傳奇》出身的姚焯菲(Chantel)到新西蘭讀書後,自覺成長不少,近日推出新歌《初心小島》,原來今次歌曲的主題由她親自發辦,更大膽向唱片公司說「不」。Chantel認為入行幾年來的急促成長,回不去童年,亦不太想急於做大人,希望憑歌記錄此時此刻的自己,為同年齡層發聲。至於情歌,她笑言仍未能拿揑得最好,但現時不急於拍拖,因為光應付學業和工作已忙到喘不過氣。

 

(本網圖片:何家賢攝影)

(本網圖片:何家賢攝影)

(本網圖片:何家賢攝影)

 

  Chantel坦言收到《初心小島」的Demo時,公司已經準備好為她打造情歌,但她卻大膽提出反對。「Demo其實好有韓劇主題曲嘅感覺,佢哋想填情歌,但我就反對,我覺得呢個世界太多情歌,同其他歌手比起,我唔覺得有咩帶到出嚟或者可以勝過其他人,所以我就將聽到呢個Demo嘅最深感受講出嚟。」她坦言自從在新西蘭升學以來,壓力好大,讀書生活帶來很大的抑壓,很想盡快成長,但又預視到長大會好辛苦,所以決定將這個複雜感受放入歌曲,「《初心小島》就係我細個嘅自己,無憂無慮嘅我,想食咩就食咩,想玩咩就玩咩,係一個好開心嘅小島。大人好多嘢要顧慮,金錢、人際關係...總知好多問題要處理,而家我返唔到細個嗰陣,又唔想大個,好開心填詞人接受我呢個諗法。我覺得自己今次都少少大膽,拒絕公司唔想出情歌,情歌等大少少先,趁青春期記錄呢個感受,14歲出道嘅人唔多,出歌曲希望貼近自己多啲。」

 

 

  回想起自己《初心小島》的時期,Chantel認為是中三的時候,當時正值COVID的時候,「返學只係用Zoom,想食咩就咩,冇得出街但都好開心,同朋友一齊電腦打機一齊聽歌,個感覺好Chill。(後悔入行?)有時會後悔,成日諗如果冇入行會點呢?可能我《初心小島》嘅時間會逗留得耐啲啲,但我都好開心早啲接觸呢個世界,令我要隻身去新西蘭讀書就冇咁焦慮,冇咁易喊,呢一行令我急促成長,令我接受好多新鮮事物,同時間我失去好多童真同純正。」Chantel坦言朋友仍在,但事實上有部分已經不如以前老友,「有個好朋友冇再搵我,我問佢點解,佢話驚我入行會變,咁我問佢覺唔覺得變咗,佢話有少少但冇想像中咁大!」

 

(本網圖片:何家賢攝影)

(本網圖片:何家賢攝影)

(本網圖片:何家賢攝影)

 

  Chantel在新西蘭的時間學習自主,不再依賴家人,不過要應付學業,又要往返香港工作,難免吃力。「一定有思鄉病,曾經有一次去圖書館上堂,大家自修,我聽住音樂頂唔住衝出去廁所喊15分鐘先返,好多情緒,掛住屋企又準備緊考試,忍唔住就崩潰。」她預計今年不會太密返港,因為每次離港的心情都特別難受,她亦要慢慢在當地建立自己的社交圈子,「捱埋去囉,上到大學應該冇咁辛苦,大學都考慮緊幾個唔同地方升學,未有決定。爸爸好支持我,鍾意讀邊間就邊間,最緊要入到好嘅大學,同埋話畀大家知,我唔係淨係唱歌,我學業都一樣可以兼顧到。讀大學最重要嘅係希望我成為有修養嘅人。」

 

 

  情歌將來絕對避不了,問到是否會多拍拖增加戀愛經驗?Chantel笑言:「18歲先啦,中學畢業先啦,而家真係好忙,(咁追求者點算?)Reject晒,哈哈哈,講下笑啫,身邊好多男仔朋友,我覺得男仔好似易相處啲!我有少少男仔頭,而家唔急拍拖,因為太忙真係冇時間,拍拖好煩呀,唔想理咁多先,畀我讀埋個書先。(戀愛腦?)我覺得我係,所以想專心一樣嘢先,完成目標,大家大學先再搵我!」

 

髮型:Hugo Poon @private i salon

化妝:King Yip, Bingo Chan @Kings Makeup

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ