• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

31/01/2024

盛勁為大爆麥明詩主動求婚!IG po文放閃:你喺我最需要人support時出現!32歲十優港姐送呢樣嘢求婚超甜蜜

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
Text: 娛樂組

  麥明詩日前被本報率先爆穿婚紗,疑似跟拍拖兩年多的飛機師盛勁為結婚,事後麥媽媽回應指不是當日,暗指兩人只是影婚紗相。不過事後,麥明詩一直保持低調未有回應,直至昨晚盛勁為出IG長文「放閃」,亦是兩人首次公開兩人的拍拖合照。盛勁為大爆原來求婚的人不是他,而是麥明詩,認真夠特別!

 

 

  32歲「十優港姐」麥明詩一向甚有性格,她當年介紹盛勁為參加《衝上雲霄大選》入行,雖然盛勁為發展平平,只在劇集中客串演出,不過疫情穩定後,盛勁為都重拾飛機師的身分翱翔天際。而麥明詩同樣因「通關」後頻頻去旅行,才被網友拍到她跟盛勁為結伴拍拖去日本旅行,揭發兩人的戀情,麥明詩由於半隻腳已姐踏出娛樂圈,所以對感情都未有正面回應。直至早前她才大方承認跟盛勁為拍拖兩年,更以結婚為前題交往。

 

 

  1月25日一名著名攝影師IG不慎爆出麥明詩和盛勁為影結婚相的花絮,更有消息指二人將於3月拉埋天窗,不過麥明詩一直都未有正面回應,直至昨晚,麥明詩透過短訊回覆《晴報》說:「謝謝關心。」然後加一個心心圖案,原來未婚夫盛勁為已經IG撰長文分享被求婚的一幕,字裏行間都大為感動,而Man爆的麥明詩反而未有長篇大論,只轉發了盛勁為的Post,然後說:「We said YES!」

 

 

 

 

 

 

 

  盛勁為長文內容如下:

 

  以前嘅我,以為自己會單身一世。一個人無拘無束幾咁好。但一個疫情,令到以為揸住鐵飯碗嘅我突然失業,原來我並非想像中咁硬淨。

 

  嗰時我哋唔係好熟,但係你聽到我嘅情況,就問:「既然呢排得閒,想唔想去電視台做吓part-time啊?當見識吓、識吓女仔囉。」

 

  聽到有得識女仔,梗係正啦!就係咁,你介紹咗我上去《#後生仔傾吓偈》,再玩《衝上雲霄大選》,又參與咗一部劇做茄喱啡,見到好多靚女,但最後… 我都淨係識咗一個女仔,仲要本身已經識佢

 

  由一開始大家都冇諗過會有咩發展,但係就愈傾愈投契,而且覺得好mind-blowing,因為我從未遇過一個靚得黎冇脾氣、努力、會替人設想嘅女仔,仲要 …(下刪一萬字)

 

  同你一齊,冇一刻係浪費時間,我哋每日好似best friend咁一齊玩,一齊游水打波滑雪上山下海,將「情人」同「朋友」呢兩個身份完美結合。我真係好好彩先可以遇到你。

 

  之後我講笑話,如果我地結婚,你都要同我求婚先襯得起你性格喎。我真係冇諗過你會記得我呢句說話,然後堅做… 好嘢

 

  你喺我最需要人support嘅時候出現,我呢世都會記得。我肯定將來我地會面對好多困難,但只要我哋一齊面對,一定可以捱得過 拍拖初期有一幕我到今日都好深刻,你話:「你未resume番,食飯等我請啦,嗱,你一飛返就以後都係你請我食飯㗎啦。」我希望可以請你食飯食一世啦

 

 

 

 

 

 

  相中的盛勁為和麥明詩已經哭成淚人,見盛勁為手持一隻名錶,似乎是麥明詩用作求婚的禮物,不過兩人合照都仍然見到求婚戒指在麥明詩的無名指上,在影片中,麥明詩說:「關係係雙向,我想表達一下,我想向佢求婚!」後來麥明詩打開盒子,裏面就是手錶,她說:「你願唔願意同我結婚?」而盛勁為見到麥明詩為他準備的影片都大為感動,他笑言:「我以為大家玩緊遊戲,原來我先係主角!」

 

 

 

 

  隨後,麥明詩IG都有分享盛勁為在澳洲悉尼的求婚照片,相中盛勁為手持超巨鑽戒指及玫瑰花,在海灘上進行求婚儀式,麥明詩感動到落淚,非常浪漫。鑽石再閃,都不夠一對新人的眼淚閃,好幸福啊!

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ