傳聞

23/02/2018 11:58

《魚缸博客》同股不同權準備諮詢,生發發(388)廿天線入貨!

  魚缸最近坐唔定,基本上升完一日,另一日就會跌返,反之亦然。噚日(22日)魚缸就碌低咗466點,今朝(23日)又高開返323點。其後有內房佬跑出,升幅更加一度上過421點,高見過31386。
  生發發(00388)先前就關閉咗交易大堂三個月,重新裝修之後,變成香港金融大會堂及博物館,不過焦點就落咗係「字牆」到,網民齊齊話唔係太吉利。不過呢D都唔緊要,因為更重要嘅同股不同權終見眉目喇!生發發將會喺今日下晝,公布有關同股不同權嘅上市架構細則諮詢文件。
  先前生發發CEO李小加就講過,預計諮詢期會為期6至8個禮拜,料喺6月初會公布結果同細則。不過根據市場消息,生發發可能會將諮詢期縮到得返1個月,並唔需要畀1個月時間「孖屐」做準備,即係同股不同權公司最快4月就可以申請上市,不過正式嘅細則要等今日收市先知喇。
  睇返公仔圖,生發發目前都已經反彈唔少,走勢都可以算穩步向上返,加上下星期三(28日)會派成績表,有興趣嘅缸友可以考慮入貨。不過現時魚缸走勢就未完全回穩,可以等到生發發去返20天線(約280銀)附近再入貨,初步先上望300蚊!

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

放大顯示
練好基本功
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

道教符箓解析:符咒能醫百病可驅鬼?功效、製作、用法、顏色代表咩?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎