傳聞

19/10/2018 15:58

《笑傲缸湖》Burger King新包賀萬聖節,食完發惡夢?

  萬聖節就到喇,年年萬聖節都係食個樣「核核突突」嘅嘢食,咁好悶啫,不過盈盈就聽聞有人有新搞作,出咗一個食完會發惡夢嘅包。嘩!食完會發夢嘅包,有無根據先?答案係有啊!每100個人係10晚,會比平時有3﹒5倍嘅機率發惡夢,都幾高啊。不過盈盈就諗點解唔發個好夢,而發個惡夢呢?
  講返個包,其實係由Burger King研發嘅,叫做「Nightmare King」,嘩!聽個名都知有料啊。呢個包由極唔討好嘅深綠色做主調,睇到就知係「極邪惡」,配上烤牛肉、炸雞、煙肉、芝士同蛋黃醬,聽到都知「足料」喇,唔知芝士會唔會「拉絲」呢?有醫學專科醫師就話,其實蛋白質同芝士係可以令到人發個逼真嘅夢嘅,唔怪得知Burger King喺選料上咁重手喇。
  個包會係下星期一正式上線,盛惠6﹒39美金,兌返港紙就接近50銀,仲送多杯黑車厘子芬達﹒﹒﹒都幾抵啊,50銀就可以買一個夢啊。
  不過!不過!個包就好似只係喺花旗國發售,同香江無緣,想試吓嘅朋友可能要飛去花旗國嗰邊先得喇。
  其實,發夢唔一定靠個包啊,盈盈諗到如果大家想發個惡夢,點解唔學吓發個清醒夢(lucid dream)呢?咁就可以控制自己嘅夢境啦!盈盈記得愛麗絲夢遊仙境個作者,都係因為發個清醒夢之後先寫出個故事來,或者大家都可以試吓㗎。《任盈盈》

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

放大顯示
政經專訪
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

道教符箓解析:符咒能醫百病可驅鬼?功效、製作、用法、顏色代表咩?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎